Gjest MrsGrey Skrevet 29. november 2018 #1 Skrevet 29. november 2018 Til helga begynner jeg så smått 😁 Nisser skal få vente et par uker, men engler o.l pakkes ut på lørdag sammen med adventsstaker og -lys tenker jeg 🎅🤶
Anonym bruker Skrevet 29. november 2018 #2 Skrevet 29. november 2018 Ja! Nå ha jeg gleda meg siden midten av september 😂 Her skal alt opp på lørdag, inkludert treet (plastikk da jeg er allergisk)! Anonymkode: a3ff9...99d
Anonym bruker Skrevet 29. november 2018 #3 Skrevet 29. november 2018 Klarer ikke vente snart, gjett hvem naboene ser tidlig ute på en lørdag 👋🏻👋🏻 Anonymkode: 55fec...d4c
Anonym bruker Skrevet 29. november 2018 #4 Skrevet 29. november 2018 Ja har gleda meg siden september 😀, vi hengte opp lys ute på lørdag, så skal jeg begynne å pynte i morgen ❤️🙂🎄. Anonymkode: 88771...ea8
Anonym bruker Skrevet 29. november 2018 #5 Skrevet 29. november 2018 Tror mange har gleda seg i år. Allerede mange utejuletrær, adventsstjerner og staker å se i vinduene. Anonymkode: d8f99...3d2
Anonym bruker Skrevet 29. november 2018 #6 Skrevet 29. november 2018 Gleder meg ikke, for det betyr at jeg må vaske hele huset inkludert taket Anonymkode: 5caa3...0c9
Anonym bruker Skrevet 29. november 2018 #7 Skrevet 29. november 2018 Vi får se om vi rekker å få opp adventslys i løpet av helga. Gjør vi ikke det, så blir det over helga. Julepynten kommer fram til jul, aller tidligst på kvelden lille julaften. Her er det ikke jul før jula ringes inn. Anonymkode: 1b439...3f4
Anonym bruker Skrevet 29. november 2018 #8 Skrevet 29. november 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Tror mange har gleda seg i år. Allerede mange utejuletrær, adventsstjerner og staker å se i vinduene. Anonymkode: d8f99...3d2 Ikke bare jeg som har lagt merke til det!? Har alltid vært tidligst ute av alle jeg kjenner, pynter alltid 1.desember eller 1. advent (den av de som kommer først), men i år har jeg fått snapper av helt ferdig pyntede hjem fra rundt 20. november 😅 Anonymkode: a3ff9...99d
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #9 Skrevet 30. november 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Tror mange har gleda seg i år. Allerede mange utejuletrær, adventsstjerner og staker å se i vinduene. Anonymkode: d8f99...3d2 Haha morsom observasjon! Ser at naboene har pynta treet allerede og en annen nabo har hatt stjerna oppe en stund 🤭 Anonymkode: 8cd1a...ea0
sug lut Skrevet 30. november 2018 #10 Skrevet 30. november 2018 Jeg gleder meg masse til å pynte til advent i kveld når huset er rent, så det er ferdig til i morgen tidlig. Og så er det fine med å ha gledet seg lenge til sånt at man får glede seg over utålmodigheten og den utsatte behovstilfredsstillelsen også. @MrsGrey, jeg gratulerer med julebilde og julegenser, det må også ordnes, ja.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #11 Skrevet 30. november 2018 Nei. Jeg synes det er hyggelig med pynt, men det er ikke noe Jeg får og gleder meg til. Hr for mange bekymringer, greit nok at 1.12 Er på lørdag, men det skjer også masse annet i helga som jeg GRUER meg til Anonymkode: c2271...9fc
Gjest MrsGrey Skrevet 30. november 2018 #12 Skrevet 30. november 2018 1 time siden, sug lut skrev: Jeg gleder meg masse til å pynte til advent i kveld når huset er rent, så det er ferdig til i morgen tidlig. Og så er det fine med å ha gledet seg lenge til sånt at man får glede seg over utålmodigheten og den utsatte behovstilfredsstillelsen også. @MrsGrey, jeg gratulerer med julebilde og julegenser, det må også ordnes, ja. Takk 😊
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #13 Skrevet 30. november 2018 1 time siden, sug lut skrev: Jeg gleder meg masse til å pynte til advent i kveld når huset er rent, så det er ferdig til i morgen tidlig. Og så er det fine med å ha gledet seg lenge til sånt at man får glede seg over utålmodigheten og den utsatte behovstilfredsstillelsen også. @MrsGrey, jeg gratulerer med julebilde og julegenser, det må også ordnes, ja. Jeg skulle ønske jeg også hadde sånn klokketro på at huset kommer til å være rent i kveld. Da hadde jeg også gledet meg. 😛 Anonymkode: 06f0a...ddb
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #14 Skrevet 30. november 2018 Skal pynte ferdig nå i helgen , har hatt engler og stjerner fremme i 14 dager. Anonymkode: 1f441...eba
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #15 Skrevet 30. november 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Gleder meg ikke, for det betyr at jeg må vaske hele huset inkludert taket Anonymkode: 5caa3...0c9 Det må du vel ikke? Det er bare noe du tror! Det blir akkurat like koselig jul uten nyvasket tak!! Anonymkode: be5de...b44
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #16 Skrevet 30. november 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Gleder meg ikke, for det betyr at jeg må vaske hele huset inkludert taket Anonymkode: 5caa3...0c9 Hvorfor det? Er vel ingen som ser om taket er møkkete midt på vinteren? Nei, storvask kan du ta til våren, når fuglene kvittrer og du kan ha alle vinduer og dører på vid gap. Nå er det vinter og stearinlys og julepynt som gjelder. Anonymkode: 186f3...8dc
sug lut Skrevet 30. november 2018 #17 Skrevet 30. november 2018 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skulle ønske jeg også hadde sånn klokketro på at huset kommer til å være rent i kveld. Da hadde jeg også gledet meg. 😛 Anonymkode: 06f0a...ddb Det kommer til å være helt fint fredagsrent, ikke noe mer. Men jeg hater å gå inn i helga med møkkahus, og med det været som er nå er det ikke måte på hvor mye gufs som blir dratt med inn.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #18 Skrevet 30. november 2018 29 minutter siden, sug lut skrev: Det kommer til å være helt fint fredagsrent, ikke noe mer. Men jeg hater å gå inn i helga med møkkahus, og med det været som er nå er det ikke måte på hvor mye gufs som blir dratt med inn. Fredagsrent duger i massevis. Men kan være utfordring nok for de av oss som har fått utlevert over gjennomsnittlig dose latskap. 😛 Ferdig å rydde nå da, så da ser det litt lysere ut. Anonymkode: 06f0a...ddb
sug lut Skrevet 30. november 2018 #19 Skrevet 30. november 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fredagsrent duger i massevis. Men kan være utfordring nok for de av oss som har fått utlevert over gjennomsnittlig dose latskap. 😛 Ferdig å rydde nå da, så da ser det litt lysere ut. Anonymkode: 06f0a...ddb Her blir det å fyke over som en hvit tornado en gang etter jobb i ettermiddag, og med betydelige innslag av barnearbeid.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #20 Skrevet 30. november 2018 18 minutter siden, sug lut skrev: Her blir det å fyke over som en hvit tornado en gang etter jobb i ettermiddag, og med betydelige innslag av barnearbeid. Bare husk å ikke sette smoothie i trappa da, sånn at det plutselig blir litt mer omfattende enn du har sett for deg. Anonymkode: 06f0a...ddb
sug lut Skrevet 30. november 2018 #21 Skrevet 30. november 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bare husk å ikke sette smoothie i trappa da, sånn at det plutselig blir litt mer omfattende enn du har sett for deg. Anonymkode: 06f0a...ddb Kjente at jeg fikk spasmer bare ved tanken på det scenariet igjen, ja!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #22 Skrevet 30. november 2018 Nei, jeg forstår meg ikke på dette behovet for å pynte. Anonymkode: 0376a...414
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #23 Skrevet 30. november 2018 Nja. Dette blir et gledesdreper-svar, men jeg er så lite i form for tiden at jeg synes alt er pes. Dessverre. Nettopp startet på antidepressiva, og dugnad i ettermiddag som jeg må spare energien til. Kjenner at jeg bare vil sooove og sitte i sofaen hele tiden. Har fått gått over gulv med tørrmopp da, og vasket badene igår. Så helt gærent er det ikke. Men jeg merker at det er litt pes med forventningene om pyntet hus og hygge. Æsj, nå hørtes jeg sær ut 🙄 Dessuten startet jeg ivrig på pakkekalendere i starten av november før jeg datt helt sammen. Så de er vel ca 1/3 ferdige når det gjelder innkjøp, men ingen er pakket inn. Grøss og skrekk og gru! Anonymkode: f80b8...a35
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #24 Skrevet 30. november 2018 Pyntet hele huset i dag jeg 😂 Mangler bare pepperkakehus og juletre, men det kan vente litt. Har vært litt nedenfor i det siste og elsker julen, så var terapi å pynte. Anonymkode: 68ba0...014
sug lut Skrevet 30. november 2018 #25 Skrevet 30. november 2018 52 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nja. Dette blir et gledesdreper-svar, men jeg er så lite i form for tiden at jeg synes alt er pes. Dessverre. Nettopp startet på antidepressiva, og dugnad i ettermiddag som jeg må spare energien til. Kjenner at jeg bare vil sooove og sitte i sofaen hele tiden. Har fått gått over gulv med tørrmopp da, og vasket badene igår. Så helt gærent er det ikke. Men jeg merker at det er litt pes med forventningene om pyntet hus og hygge. Æsj, nå hørtes jeg sær ut 🙄 Dessuten startet jeg ivrig på pakkekalendere i starten av november før jeg datt helt sammen. Så de er vel ca 1/3 ferdige når det gjelder innkjøp, men ingen er pakket inn. Grøss og skrekk og gru! Anonymkode: f80b8...a35 Der har jeg vært mange ganger - løsningen er aluminiumsfolie, da pakker du inn på to sekunder, og alt blir blankt og fint! Det høres tungt ut å være deg, blås i forventninger men gjør det du selv blir glad av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå