Gå til innhold

Hvilken julepynt kjøper/bruker dere til juletreet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper dere det eventuelt? Det er jo julepynt over alt i alle butikker, men synes ikke alle er fine. Hadde vært fint å fått noen tips hvor jeg kan kjøpe det fineste pyntet (kuler, osv ) 

Anonymkode: b1e32...294

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fineste julepynten er nok ikke der jeg kjøper det, men jeg syns det er fint nok for oss.  Også bruker vi lys. Så ikke overpyntet.

Kjøper kunn kuler på europris, i samme farge. De kan erstattes lett da vi har barn og hund som absolutt må rive ned noen stykk i året :) 

Anonymkode: 3c692...c2b

Skrevet

Vårt tre er salig blanding av alt mulig, med 4 barn som har laget diverse pynt oppigjennom 18 år . Noe er kjøpt, noe etter mine oldeforeldre og fra mannens familie. 

Ikke det mest estetisk, vakre treet, men det er vårt tre 😂🤗🎄

Skrevet

Juletrepynten er en salig blanding av snart hundre år gamle kuler, filtnisser fra IKEA, plastkuler fra Europris og lignende, små og rare fra Søstrene Grene, dyrt og håndlaget fra PP og Hadeland. Fugler må det være, og små bjeller. Nytt og gammelt i skjønn forening... Estetisk vakkert? Neppe, men det skal det da heller ikke være. 

Anonymkode: f0a8e...7d6

Skrevet
7 minutter siden, skinnfilla skrev:

Vårt tre er salig blanding av alt mulig, med 4 barn som har laget diverse pynt oppigjennom 18 år . Noe er kjøpt, noe etter mine oldeforeldre og fra mannens familie. 

Ikke det mest estetisk, vakre treet, men det er vårt tre 😂🤗🎄

Slik er vårt tre også. Et evig virrvarr og kaos av hjemmelaget, veldig gammelt, noe nytt, alle former og farger. 

Skrevet

Kuler
Lys
Gammel pynt fra 1920 tallet
Noe som ungene har laget gjennom årtider
En salig blanding med andre ord!

Skrevet

Mine favoritter er serien Karen Blixens jul fra Rosendahl (nostalgisk juletrepynt forgyllet i sølv eller gull). Sjekk Jernia og Kitch'n.

Anonymkode: aa73d...334

Skrevet

Jeg kjøper nytt hvis jeg ser noe som jeg liker helt spessielt godt. Det gjør selvfølgelig at treet inneholder veldig mye forskjellig. Det er ikke to like kuler. Ofte kjøpe jeg en ting på reiser, på messer eller liknende, men noen kommer jo også fra vanlige butikker.

Anonymkode: 85079...763

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...