Anonym bruker Skrevet 29. november 2018 #1 Skrevet 29. november 2018 Skal mellomlande i Paris, og har da 24 timer til rådighet😊 Skal overnatte på hotell inne i byen. Noen tips til ting å gjøre? Tenkte vi ihvertfall må dra og se på Eiffeltårnet. Mere aner jeg ikke. Anonymkode: 9cf1f...c0a
Anonym bruker Skrevet 29. november 2018 #2 Skrevet 29. november 2018 Så heldig du er! Jeg har bodd i Paris og anbefaler en promenade på Champs Elysees, besøke Place de la Concorde, Les Halles og Rue de Rivoli, etterfulgt av Montmartre tror jeg. Nå fikk jeg lyst å reise til Paris! Anonymkode: e0985...6bb
Anonym bruker Skrevet 29. november 2018 #3 Skrevet 29. november 2018 Besøk Notre Dame😊 Anonymkode: 1c109...c41
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #4 Skrevet 30. november 2018 Handle masse gode oster Anonymkode: 18fc9...36d
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #5 Skrevet 30. november 2018 Åh takk for gode forslag 😍 Anonymkode: 9cf1f...c0a
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #6 Skrevet 30. november 2018 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Så heldig du er! Jeg har bodd i Paris og anbefaler en promenade på Champs Elysees, besøke Place de la Concorde, Les Halles og Rue de Rivoli, etterfulgt av Montmartre tror jeg. Nå fikk jeg lyst å reise til Paris! Anonymkode: e0985...6bb 😍 Takk. Så utrolig heldig du er som ha bodd i Paris, høres hærlig ut. Ser jeg må Google litt på disse plassene, har aldri hørt om noen🙈 Anonymkode: 9cf1f...c0a
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #7 Skrevet 30. november 2018 Jeg hadde ikke brukt tid på å gå opp i Eiffeltårnet, men sett det hadde jeg gjort. Og brukt tid på champs elysees. Er det nå i julen, er det masse juleboder osv. Jeg hadde rett og slett gjort de to tingene, kost meg på kafé og restaurant, ikke stresset for å se mest mulig av. Da får du en liten smak og kan se om det frister å dra tilbake igjen 😊 Anonymkode: 7e0c2...d7a
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #8 Skrevet 30. november 2018 Definitivt Eiffel-tårnet! Et godt tips; gå opp trappene de to første ‘etasjene’ av tårnet. Det er ca. 700 trappetrinn, tar en halvtime, men er SÅ verdt det! Dere får en helt annen følelse av arkitekturen og storslåttheten av tårnet. Og ikke forsøk å rekke for mye! Det blir bare stress og kav. Paris er stort, langt imellom det meste. Dra til Eiffeltårnet og gå i Trocadero-parken (fineste utsikt til tårnet med fontener, osv.), er min anbefaling. Anonymkode: 83285...4a1
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #9 Skrevet 30. november 2018 Tror jeg hadde gått i butikker og på kafé i le Marais Anonymkode: c3815...876
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #10 Skrevet 30. november 2018 Champs Elyssees er overpriset og kjedelig. Hadde ikke giddet bruke tid der! Mitt favorittområde er området rundt Les Halles. Fra der kan du gå til Pompidou senteret, Louvre, gå over øyen ved Notre Dame og broene og til det latinske kvarteret og Rue Mouffetard som er matgaten. Mye mer koselig og «autentisk» enn glorete Champs Elyssees. Videre kan du enten ta t-banen, båt langs Seinen eller gå til Eiffeltårnet. Om kvelden lyser det opp og hver time glitrer det romantisk. Ikke bruk tid på å gå opp, men nyt det gjerne fra Place de la Concorde. Eventuelt kan du starte omvendt. Har du tid kan du ta t-banen opp til Montmartre. Anonymkode: f6062...d96
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #11 Skrevet 30. november 2018 De har fine museer og mye interessant å se, men selve byen er jo ganske stygg hvis man tar av seg de romantiske brillene. Anonymkode: bfdc3...9d1
Admin Skrevet 30. november 2018 #12 Skrevet 30. november 2018 Jeg hadde nok dratt for å se Eiffeltårnet, og vurdert køen der om jeg gadd og dra opp eller ikke, ville også besøkt Notre Dame. Ellers kommer det jo an på interesser, det bugner jo av spesialbutikker som ikke finnes i andre land. Evt ta en kick på tripadvisor sine sider og se om de har forslag du liker. https://www.tripadvisor.com/Attractions-g187147-Activities-Paris_Ile_de_France.html
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #13 Skrevet 30. november 2018 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: De har fine museer og mye interessant å se, men selve byen er jo ganske stygg hvis man tar av seg de romantiske brillene. Anonymkode: bfdc3...9d1 Hallo? Anonymkode: c3815...876
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #14 Skrevet 30. november 2018 9 timer siden, Ann Christin skrev: Jeg hadde nok dratt for å se Eiffeltårnet, og vurdert køen der om jeg gadd og dra opp eller ikke, ville også besøkt Notre Dame. Ellers kommer det jo an på interesser, det bugner jo av spesialbutikker som ikke finnes i andre land. Evt ta en kick på tripadvisor sine sider og se om de har forslag du liker. https://www.tripadvisor.com/Attractions-g187147-Activities-Paris_Ile_de_France.html Fant mye bra info her inne, takk 🤗 Anonymkode: 9cf1f...c0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå