Gå til innhold

Hvilke kjønssykdommer har du hatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ingen. Jeg er velinformert nok til å beskytte meg. 

Anonymkode: 32675...12a

Jeg fikk klamydia da jeg ble voldtatt. Er jeg dårlig informert? 

Anonymkode: fb4b5...4a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Klamydia en gang. Det er kun flaks 😂

Skal nevnes det ikke var meg en gang. Det var min daværende samboer og kommende far til mitt første barn som hadde vært utro, klamydian ble oppdaget ved en tilfeldighet på rutinekontroll på sykehuset i forbindelse med ultralyd 😎

Anonymkode: 6640e...189

Stakkars deg 😟

Anonymkode: 712f6...ac2

Skrevet

Har HPV. 

Bare 2 sexpartnere. Nesten urettferdig når andre har hatt mange og ingen. 

Anonymkode: 5ea8f...7dd

Skrevet

Klamydia og herpes 1 (altså ikke den typiske du får der nede) så har bare hatt 3 utbrudd på 16 år. Skjer alltid når jeg stresser mye og er ikke så ille som hvis hadde hatt herpes 2. 

Anonymkode: f3b0f...358

Skrevet

Jeg har ikke hatt og har ikke kjønnssykdommer. Jeg har hatt én sexpartner og det er mannen min som jeg er gift med. 

Anonymkode: 05407...b67

Skrevet

Har hatt godt over 100 seksualpartnere. Har hatt klamydia bare en gang. Det fikk jeg av min daværende samboer som hadde vært utro. Jeg fant det ut da jeg ble gravid, MA, og måtte ha utskraping... Jeg hadde nok gått med klamydia en stund.

Noen år senere er jeg gift med ny mann, og vi blir gravid. Lykke. Men!!! Klamydiaen førte tydeligvis til uoppdagede egglederbetennelser. Som igjen førte til  ødelagt eggleder (heldigvis bare den ene), som igjen førte til exu oppdaget uke 12. Eggleder sprakk, jeg ble funnet bevisstløs i en blodpøl og det var så vidt jeg overlevde.

Ganske skremmende at konsekvensen av en eneste klamydiainfeksjon i verste fall og indirekte, kan føre til død. 

Anonymkode: 2ad40...346

Skrevet

Klamydia.. En fæl beskjed å få, jeg følte meg rett og slett skitten og ekkel, og at det lyste av meg. Sjelden jeg har skammet meg så mye som da. Jeg fikk det av en kjæreste, han hadde bla vært på kompistur til utlandet og der var de på strippeklubb, noe jeg egentlig ikke brydde meg om, men det kom frem etterhvert at de hadde kjøpt sex🤮 Men det viste seg at han var utro hele tiden og med hvem som helst, så er ikke godt å si hvor han fikk det fra og hvor mange han smittet. Det absolutt verste er at han gjorde en venninne av datteren gravid! Hun var 17, han 41.. Dette fikk jeg først vite når barnet var født, og lenge etter at jeg hadde gjort det slutt.

Anonymkode: 774c7...5e1

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har hatt godt over 100 seksualpartnere. Har hatt klamydia bare en gang. Det fikk jeg av min daværende samboer som hadde vært utro. Jeg fant det ut da jeg ble gravid, MA, og måtte ha utskraping... Jeg hadde nok gått med klamydia en stund.

Noen år senere er jeg gift med ny mann, og vi blir gravid. Lykke. Men!!! Klamydiaen førte tydeligvis til uoppdagede egglederbetennelser. Som igjen førte til  ødelagt eggleder (heldigvis bare den ene), som igjen førte til exu oppdaget uke 12. Eggleder sprakk, jeg ble funnet bevisstløs i en blodpøl og det var så vidt jeg overlevde.

Ganske skremmende at konsekvensen av en eneste klamydiainfeksjon i verste fall og indirekte, kan føre til død. 

Anonymkode: 2ad40...346

Ja, man må passe seg for å ha mange sexpartnere.

Skrevet
På 29.11.2018 den 21.02, Anonym bruker skrev:

Ingen. Har bare hatt to partnere (ikke at det nødvendigvis gjør ting noe mer sikkert, da), og har krevd full sjekk og et fysisk ark med prøveresultatene før jeg gikk med på å ha sex uten kondom. Høres kanskje ekstremt ut, er nok sikkert det, vet ikke hvorfor men jeg har alltid vært livredd for å få noe etter venninna mi fikk kjønnsvorter etter første gang hun hadde sex. Husker hun hadde fryktelig vondt stakkar 😕 

Anonymkode: f84c7...e18

Høres fornuftig ut!

Anonymkode: 8bf92...75f

Skrevet

Jeg har ikke hatt noen kjønnssykdommer. Har ikke ligget med mange, og aldri menn jeg vet ligger rundt. Har også alltid brukt kondom. 

Anonymkode: f97a8...303

Skrevet
På 30.11.2018 den 8.39, Anonym bruker skrev:

Ja, man må passe seg for å ha mange sexpartnere.

Tøv. Man må passe seg for ubeskyttet sex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...