Anonym bruker Skrevet 29. november 2018 #1 Skrevet 29. november 2018 Dere som retter håret og bruker beskyttelsesspray først. Hvilket merke er dere mest fornøyd med? Anonymkode: 76a4d...deb
Anonym bruker Skrevet 29. november 2018 #2 Skrevet 29. november 2018 https://www.blivakker.no/products/harpleie/styling/varmebeskyttende Redken anti-snap leave in Anonymkode: bbfab...607
Anonym bruker Skrevet 29. november 2018 #3 Skrevet 29. november 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: https://www.blivakker.no/products/harpleie/styling/varmebeskyttende Redken anti-snap leave in Anonymkode: bbfab...607 Men denne er vel ikke for å beskytte håre før retting. Er den ikke for å reparere skadet hår? Hi Anonymkode: 76a4d...deb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå