Anonym bruker Skrevet 29. november 2018 #1 Skrevet 29. november 2018 Jeg har ikke mulighet til å kjøpe champagne i tusenkronersklassen:) Skal på middag til en dame som absolutt ikke liker nips og ting, og som har mer enn nok blomster. Tenkte en flaske bobler kunne vært fint som vertinnegave. Personen er litt typisk nyrik med sans for eksklusive merker og har nok god oversikt over hva som er champagne og ikke. Möet er jo god, men er den litt kjedelig når det finnes så mange champagner og musserende som smaker bedre? Ville du kjøpt en av de billigere champagnene fordi det er champagne eller valgt noe i musserendekategorien som muligens er mye bedre? Anonymkode: d6538...694
Anonym bruker Skrevet 29. november 2018 #2 Skrevet 29. november 2018 De billige champagnene på polet er stort sett veldig gode, laget av små vinprodusenter som ikke har penger til massiv reklame og derfor er fornøyde når polet kommer og kjøper inn hele avlingen. Anonymkode: 9f058...98e
Anonym bruker Skrevet 29. november 2018 #3 Skrevet 29. november 2018 Musserende er ikke bedre.. Den største forskjellen på musserende og ekte champagne er størrelse og antallet bobler. Champagne er mer delikat og jeg synes ikke noen type musserende har den samme følelsen egentlig. Det finnes masse god champagne, men ligger gjerne i 300-klassen og opp. Om jeg ville brukt så mye hadde jeg heller gått for en rimeligere og kanskje litt ukjent champagne enn en musserende. Eller så hadde jeg kjøpt en god rødvin. Anonymkode: 6e550...722
Anonym bruker Skrevet 29. november 2018 #4 Skrevet 29. november 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Musserende er ikke bedre.. Den største forskjellen på musserende og ekte champagne er størrelse og antallet bobler. Champagne er mer delikat og jeg synes ikke noen type musserende har den samme følelsen egentlig. Det finnes masse god champagne, men ligger gjerne i 300-klassen og opp. Om jeg ville brukt så mye hadde jeg heller gått for en rimeligere og kanskje litt ukjent champagne enn en musserende. Eller så hadde jeg kjøpt en god rødvin. Anonymkode: 6e550...722 Har på ingen måte sagt at musserende er bedre. De ordentlige gode champagnene ligger nok en del over 300 kronersklassen. Anonymkode: d6538...694
Anonym bruker Skrevet 29. november 2018 #5 Skrevet 29. november 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: De billige champagnene på polet er stort sett veldig gode, laget av små vinprodusenter som ikke har penger til massiv reklame og derfor er fornøyde når polet kommer og kjøper inn hele avlingen. Anonymkode: 9f058...98e Har du noen merker i hodet å tipse om?:) Anonymkode: d6538...694
Anonym bruker Skrevet 29. november 2018 #6 Skrevet 29. november 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du noen merker i hodet å tipse om?:) Anonymkode: d6538...694 https://www.vinmonopolet.no/vmp/Land/Frankrike/Diebolt-Vallois-Blanc-de-Blancs-Brut/p/4004601 dette er min favoritt Anonymkode: 9f058...98e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå