Gå til innhold

Dietter??


Mama2018

Anbefalte innlegg

Jeg har nå prøvd mange dietter og ingen har fungert for meg

Har nå prøvd herbalife i 2 måneder og gått ned 4 buksestørrelser, og føler meg helt topp 

Jeg vet folk sier du går opp med en gang du slutter, men hvorfor slutte? 

Er det ikke sant at uansett hvem diett du velger må du fortsette med den ellers går du opp igjen? 

Er det noen som har noe positivt og si om herbalife? 

Og noen som har positive historier om andre dietter?^^ 

Jeg er fornøyd med herbalife og kommer til og fortsette med det da de pengene jeg bruker på det gjør så jeg ikke kjøper så mye ferdigmat lenger ^^ 

Jeg har også fått MYE mer energi og irker og gjøre ting jeg vil og fortsatt ha energi og overskudd til overs ^^ jeg sover mye bedre og koser meg med lille på 10 måneder som også har blitt mye bedre i form og mer energisk da jeg også er det ^^

 

Hva syntes dere? 

 

Diskuter i vei, gjerne ingen hating😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 29.11.2018 den 15.54, Mama2018 skrev:

Jeg har nå prøvd mange dietter og ingen har fungert for meg

Har nå prøvd herbalife i 2 måneder og gått ned 4 buksestørrelser, og føler meg helt topp 

Jeg vet folk sier du går opp med en gang du slutter, men hvorfor slutte? 

Er det ikke sant at uansett hvem diett du velger må du fortsette med den ellers går du opp igjen? 

Er det noen som har noe positivt og si om herbalife? 

Og noen som har positive historier om andre dietter?^^ 

Jeg er fornøyd med herbalife og kommer til og fortsette med det da de pengene jeg bruker på det gjør så jeg ikke kjøper så mye ferdigmat lenger ^^ 

Jeg har også fått MYE mer energi og irker og gjøre ting jeg vil og fortsatt ha energi og overskudd til overs ^^ jeg sover mye bedre og koser meg med lille på 10 måneder som også har blitt mye bedre i form og mer energisk da jeg også er det ^^

 

Hva syntes dere? 

 

Diskuter i vei, gjerne ingen hating😊

 

Du tenker å leve på pulver resten av livet, hvor sunt er det og hvor lei kommer du ikke til å bli?

Anonymkode: a4444...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...