Gå til innhold

Jeg og mine to barn har så elendig ånde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke å beskrive den, men den er kvalmende! Vi er flinke med tannpuss, alle tre har vært hos tannlege og har null hull. Jeg og yngste har til felles at vi sliter med konstant slim i halsen. Vi sliter også med treg mage alle tre. Ånden er ikke typisk matlukt eller noe, og er der døgnet rundt, selv rett etter tannpuss. Den er så intens at jeg sliter med å ikke brekke meg når yngste sitter nær og prater til meg. Sutter vi på noe, biter negler osv så sitter lukten igjen på fingeren. Hva kan dette være? Hvordan bli kvitt den heslige lukta? Barna er 6 og 8 år gamle. 

Anonymkode: a960f...4d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekke mandlene og om dere har noen allergier kanskje? 

Anonymkode: dae87...ff5

Skrevet

Har nylig tenkt på akkurat det samme når det gjelder meg og treåringen min. Jeg håper det er fordi vi har vært syke og at det går over snart, men jeg kan ikke huske en så kvalmende lukt før. Føler jeg må gå rundt å tygge tyggis konstant nå. Vi er også flinke med tannpuss, så skjønner ikke hvorfor.

Anonymkode: 16152...a28

Skrevet

Jeg har og, og slim (men det er i nesa). Er liksom ikke noe å gjøre noe med? vært hos ønhlege, to ganger.. vært hos fastlege.. Lukter død bare. Skraper tunga, pusser morgen og kveld, bruker tanntråd, tygger tyggis, bruker munnskyll.

går 5 min så er det like ille.

Anonymkode: 5bcf9...b40

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har nylig tenkt på akkurat det samme når det gjelder meg og treåringen min. Jeg håper det er fordi vi har vært syke og at det går over snart, men jeg kan ikke huske en så kvalmende lukt før. Føler jeg må gå rundt å tygge tyggis konstant nå. Vi er også flinke med tannpuss, så skjønner ikke hvorfor.

Anonymkode: 16152...a28

For meg er det utenkelig at det liksom skal holde med tannpuss 😂

Anonymkode: 5bcf9...b40

Skrevet

Ta dere en tur til legen!!

Hvis det lukter så fælt at du synes det er ille så TENK hvor ugreit det er for barna dine- folk rundt dem reagerer sikkert også.

Anonymkode: b005c...840

Skrevet

Irritabel tarm kan gi dårlig ånde

Anonymkode: 695c4...b51

Skrevet

Sjekk for dype groper i mandlene og evt mandelklumper som forklart i linken over.

Anonymkode: 940e5...8d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...