Gå til innhold

Hva leter dere oftest etter hjemme hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter snusboks, mobil og hårstrikker. Og på et utvida plan: par til sokker etter vaska...

Husets menn leter etter ALT. Så de teller ikke.

Anonymkode: d40a8...e63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mobilen min.

Bare mine ting som på mystisk vis blir forlagt, mannen vet alltid hvor han har alt, og ofte hvor jeg har mitt også. 

Skrevet

Mobilen og laderen er en gjenganger.

Anonymkode: 094a8...faf

Skrevet

Nøklene - så klart! 

Anonymkode: e04ae...04f

Skrevet

Mobilen. 

Anonymkode: 3a19d...b12

Skrevet

Datteren leter konstant etter noe, spesielt nøkkel og mobil. Mannen leter alltid etter noe, har ingen kontroll, jeg vet vanligvis nøyaktig hvor det ligger. Meg selv, til tross for, eller kanskje på grunn av, min adhd, har jeg ganske god kontroll på det meste i huset, det jeg vanligvis leter etter er energi og motivasjon🙄😅 

Anonymkode: 37774...77c

Skrevet

Egentlig ingenting. Alt har sin egen plass. 

Anonymkode: 86045...5cb

Skrevet

Jeg leter sjelden.  Jeg er hun alle kommer til når de leter etter noe. 

Anonymkode: c0e4f...08f

Skrevet

Bilnøkler og bankkort 

Anonymkode: 54217...534

Skrevet

Saksa har en egen evne til å forsvinne hos oss. Ofte ligger den på rommet til eldste - hun har alltid noe som må klippes.

Og fjernkontrollen til Apple-tv’n. Den er så liten, så den sklir alltid ned mellom sofaputene. 

Skrevet

Sjokolade🤨

Anonymkode: 03378...fdc

Skrevet
11 minutter siden, Lessismore skrev:

Saksa har en egen evne til å forsvinne hos oss. Ofte ligger den på rommet til eldste - hun har alltid noe som må klippes.

Og fjernkontrollen til Apple-tv’n. Den er så liten, så den sklir alltid ned mellom sofaputene. 

Livet ble litt lettere hjemme hos oss da alle fem lastet ned Apple-TV kontrollen på iPhonene sine😜

Ellers leter jeg etter bilnøkler, fordi mannen aldri legger dem på sin faste plass etter bruk, så går han på jobb og jeg flyr huset rundt og sjekker lommer på hans bukser, jakker og arbeidstøy. 

Saks, tape og iPhonelader er andre ting som har en tendens til å ikke være på plassen sin når jeg trenger dem. 

Anonymkode: a91d7...af4

Skrevet

Leppepomader. Begge ungene roter de vekk eller leggerr de på en lur plass hele tiden, uansett om de har en eller ti. Utover det så leiter vi sjeldent etter ting,  i har blitt veldig flinke til å legge ting på plass og rydde ting på plass ofte. 

Anonymkode: 09108...5e7

Skrevet

Saks, hårstrikk og bestemte klesplagg.

Anonymkode: 9cf3c...6ce

Skrevet

Nøklene til mannen

Anonymkode: 207ca...f19

Skrevet

Kosebamser ved leggetid

Anonymkode: 4f1f3...63f

Skrevet
1 time siden, Lessismore skrev:

Ja, saksene, de tenkte jeg ikke på!😅 Her forsvinner de også, og stort sett er de å finne på rommet til datteren.

Anonymkode: 37774...77c

Skrevet
1 time siden, Lessismore skrev:

Samme her 🙄

Skrevet

Brillene til jenta på 3😐 fant de sist i en vase, 2 ganger i søpla og i vannskåla til hunden🙄

applekontrollen

nesespray

og ikke minst alle de livsviktige , bittesmå figurene som minsta spør etter og legger fra seg overalt

Skrevet

Leter etter:

Lighter eller fyrstikker når vi skal tenne lys. 

Koffertvekt når vi skal reise. Sier høyt til hverandre «neste gang husker vi at vi har lagt den her» men vi glemmer alltid hvor det stedet er.

Akkurat nå leter jeg etter adventsgavene jeg har vært smart å kjøpe gjennom året, trodde jeg. Har lagt de på et så godt gjemt sted at jeg ikke finner de. 

Leter også etter iPadene til ungene. La de vekk i høst en gang og livet ble straks mer harmonisk.. Nå må de finnes fram igjen til en lang flytur. 

Anonymkode: 9b5b7...cc1

Skrevet

Kulepenner og ladere.

Anonymkode: b527a...e24

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mobilen og laderen er en gjenganger.

Og lommeboka

Skrevet
41 minutter siden, skinnfilla skrev:

Brillene til jenta på 3😐 fant de sist i en vase, 2 ganger i søpla og i vannskåla til hunden🙄

Haha, så søt, hvordan i alle dager havner brillene i en vase eller i vannkoppen til hunden 😂

Skrevet

hårstrikk,mobil,nøkler,votter,lue og hals! Typisk å bare finne en av hver vott.

Anonymkode: faf86...aff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...