Gå til innhold

Anne Brith kuttet fra «Bloggerne»

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du så opptatt av bloggere du? 😂😂😂

Anonymkode: 01c27...ec3

Skrevet

Syk sak.

Anonymkode: 84854...6dc

Skrevet

Kjempebra! Som hun skriver selv i det siste blogginnlegget se filmet hun veldig mye i hjemmet og ga mye mer enn nødvendig.

Med fire mindreårige i hjemmet og terrorisering av kritikere i kulissene så tror jeg tilogmed tv2 skjønte at hun burde beskyttes mot seg selv. Jeg tenker mitt.

Håper de snart kutter Caroline Berg Eriksen og slle andre som deler ukritisk fra små barns privatliv også. Håper det blir slutt på slik utnytting av mindreårige som underholdning nå som Linda Hofstad Helleland har begynte å se nærmere på blogging! 

Anonymkode: bbff7...a0f

Skrevet

Festlig at hiun fremstiller det som om det var hennes avgjørelse

Anonymkode: 958bc...cbe

Skrevet

Hun kan påstå til hun blåner, det er ingen som tror at dette er noe hun har valgt selv. 

Å være 'kjendis' er det overordnede målet, og at hun takker nei til max eksponering er fullstendig uaktuelt. 

Jeg håper at dette er begynnelsen på slutten for såkalte 'mammabloggere' som lever av klikk og kritikk. 

Anonymkode: 06fe8...4ea

Skrevet

La oss håpe at mammablogging snart tar slutt, ja! At foreldrene ikke skammer seg over å leve av å selge barna på nett er helt utrolig!

Tror like lite på at Anne Brith valgte dette, akkurat som at jeg ikke tror noe på at hun var den gjorde det slutt. etter det som kom frem hos Bloggomtoppbloggere og DN så tar jeg det meste derfra med en stooor klype salt.

Anonymkode: 27d83...f75

Skrevet

Barnslig som jeg er (og ond) så lo jeg godt. Jeg VET hun ikke har valgt dette selv. 

Anonymkode: 76183...48b

Skrevet

Er det mulig? Dere kritiserer denne bloggeren og det kan hende hun fortjener det, men slik dere holder på så er dere langt unna å inneha folkeskikk og reflekterende evne.

Anonymkode: aaebf...1f6

Skrevet

Hvor mangler det folkeskikk og reflekterende evne? 

Jeg ser ikke at noen har vært verken usaklige eller nedlatende her.

Anonymkode: bbff7...a0f

Skrevet

her er man svært opptatt av andre liv ja, er ganske tragisk og tåplig det å

Anonymkode: dd8bc...0d1

Skrevet

En kommersiell blogger har selv oppsøkt offentlighetens lys og enkelte skyver endog barna sine ut i det i en skruppelløs jakt etter penger og oppmerksomhet. I Norge har vi heldigvis ytringsfrihet og har rett til å mene og skrive det vi vil, og terskelen for å kritisere dem som selv har oppsøkt offentlighetens lys er lavere enn for den vanlige mannen i gata. Det er en grunn til at ærekrenkelser ikke lenger blir omfattet av straffeloven, for å si det sånn.

Det blir helt latterlig om man bare skal stryke hårsåre bloggere medhårs uansett hva de foretar seg, for om de ikke liker oppmerksomheten de selv krever på en daglig basis og har gjort til sitt levebrød så får man heller trekke seg tilbake og få seg en annen jobb. Ærlig talt!

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

her er man svært opptatt av andre liv ja, er ganske tragisk og tåplig det å

Vet du hva, de har jammen meg godt av å høre hva folk mener om de. De har selv valgt å leve av brette ut livet sitt og selge ungene sine. Det er ikke tragisk å bry seg om hva over overbetalte selvopptatte pr kåte bloggere influerer ungene og tenåringene våre med. Men å lukke øynene for det, det er tåpelig det

Skrevet

- Det har vært veldig deilig med en pause nå. Vi har jo vært med i fire sesonger, sier Anne Brith til TV 2.

Anonymkode: 83d90...ed0

Skrevet
6 minutes ago, Anonym bruker said:

Vet du hva, de har jammen meg godt av å høre hva folk mener om de. De har selv valgt å leve av brette ut livet sitt og selge ungene sine. Det er ikke tragisk å bry seg om hva over overbetalte selvopptatte pr kåte bloggere influerer ungene og tenåringene våre med. Men å lukke øynene for det, det er tåpelig det

deg om det

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

deg om det

Men du er da tragisk nok til å svare i denne tråden da...........

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Men du er da tragisk nok til å svare i denne tråden da...........

dere som er tragiske som er så sykt opptatt av hva andre gjør

Skrevet

Regner med at Anne Brith har brukerkonto her inne fremdeles...

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Regner med at Anne Brith har brukerkonto her inne fremdeles...

Det ser sånn ut på enkelte svar.......😂

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så det er tragisk at folk er opptatt av hva bloggere gjør? Er du litt teit, du vet at det er det de lever av?

Skrevet

Hun skattedama virker jo helt Psyko ! Hvorfor i alle dager skal hun bry seg sånn med hva A.B gjør da ? Virker jo som hun bare vil ødelegge. 

Anonymkode: 231a7...d7d

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun skattedama virker jo helt Psyko ! Hvorfor i alle dager skal hun bry seg sånn med hva A.B gjør da ? Virker jo som hun bare vil ødelegge. 

Anonymkode: 231a7...d7d

Du tuller nå?

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Mens du ikke bryr deg om hva andre gjør i det hele tatt!

Eller, vent...

🙄😂🙄😂🙄😂

Anonymkode: 06fe8...4ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...