Gå til innhold

Hadde du sendt på skolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Førsteklassing som er forkjølet. Har hostet store deler av natten og sovnet ikke ordentlig før etter midnatt. Slapp og sliten, men ikke feber. 

Anonymkode: 8d963...a56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig ikke! Det er jo bare slemt i så fall. Man må ikke ha feber for å være syk.  La han bli frisk 

Anonymkode: 364ed...4ee

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Nei, tror ikke det. Lite søvn, liten kropp. Han trenger hvile. God bedring 👍 

Skrevet

Han er hjemme, men fikk så stygge kommentarer fra en mamma som følger gågruppa til skolen. Hun mener at skolebarn kan få en Paracet og holde ut dagen. 

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han er hjemme, men fikk så stygge kommentarer fra en mamma som følger gågruppa til skolen. Hun mener at skolebarn kan få en Paracet og holde ut dagen. 

I all verden, hvorfor tror hun at hun har noe med hvorfor ditt barn er hjemme?

Anonymkode: c135b...2d9

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

I all verden! Ditt barn , din avgjørelse. Hadde ikke akseptert stygge kommentarer. Barnet har ingen utbytte av å være på skolen når han/hun er syk, selv med paracet.

Anonymkode: d37e3...06e

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du satt henne vel på plass?

Anonymkode: 38778...83a

Skrevet

Den forkjølelsen som går nå er hard, så ikke tenk på den dustekommemtaren fra denne moren. Du gjorde helt rett i å holde hjemme.

Anonymkode: 414ca...7e5

Skrevet

Jeg hadde aldri i verden begrunnet til en annen (og sint) mamma hvorfor jeg mente mitt barn skulle være hjemme fra skolen. Jeg hadde sannsynligvis vært fristet til å slenge ut en kommentar om at hvis hun hadde så lyst på at hennes barn skulle få denne smitten kunne de bare komme innom. Og det hadde antagelig ikke gjort ting bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...