Anonym bruker Skrevet 29. november 2018 #1 Skrevet 29. november 2018 Førsteklassing som er forkjølet. Har hostet store deler av natten og sovnet ikke ordentlig før etter midnatt. Slapp og sliten, men ikke feber. Anonymkode: 8d963...a56
Anonym bruker Skrevet 29. november 2018 #2 Skrevet 29. november 2018 Selvfølgelig ikke! Det er jo bare slemt i så fall. Man må ikke ha feber for å være syk. La han bli frisk Anonymkode: 364ed...4ee
Gjest Minnieropptatt Skrevet 29. november 2018 #3 Skrevet 29. november 2018 Nei, tror ikke det. Lite søvn, liten kropp. Han trenger hvile. God bedring 👍
Anonym bruker Skrevet 29. november 2018 #4 Skrevet 29. november 2018 Han er hjemme, men fikk så stygge kommentarer fra en mamma som følger gågruppa til skolen. Hun mener at skolebarn kan få en Paracet og holde ut dagen. Anonymkode: 8d963...a56
Anonym bruker Skrevet 29. november 2018 #5 Skrevet 29. november 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han er hjemme, men fikk så stygge kommentarer fra en mamma som følger gågruppa til skolen. Hun mener at skolebarn kan få en Paracet og holde ut dagen. Anonymkode: 8d963...a56 I all verden, hvorfor tror hun at hun har noe med hvorfor ditt barn er hjemme? Anonymkode: c135b...2d9
Anonym bruker Skrevet 29. november 2018 #6 Skrevet 29. november 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Han er hjemme, men fikk så stygge kommentarer fra en mamma som følger gågruppa til skolen. Hun mener at skolebarn kan få en Paracet og holde ut dagen. Anonymkode: 8d963...a56 I all verden! Ditt barn , din avgjørelse. Hadde ikke akseptert stygge kommentarer. Barnet har ingen utbytte av å være på skolen når han/hun er syk, selv med paracet. Anonymkode: d37e3...06e
Anonym bruker Skrevet 29. november 2018 #7 Skrevet 29. november 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Han er hjemme, men fikk så stygge kommentarer fra en mamma som følger gågruppa til skolen. Hun mener at skolebarn kan få en Paracet og holde ut dagen. Anonymkode: 8d963...a56 Du satt henne vel på plass? Anonymkode: 38778...83a
Anonym bruker Skrevet 29. november 2018 #8 Skrevet 29. november 2018 Den forkjølelsen som går nå er hard, så ikke tenk på den dustekommemtaren fra denne moren. Du gjorde helt rett i å holde hjemme. Anonymkode: 414ca...7e5
Superdolly Skrevet 29. november 2018 #9 Skrevet 29. november 2018 Jeg hadde aldri i verden begrunnet til en annen (og sint) mamma hvorfor jeg mente mitt barn skulle være hjemme fra skolen. Jeg hadde sannsynligvis vært fristet til å slenge ut en kommentar om at hvis hun hadde så lyst på at hennes barn skulle få denne smitten kunne de bare komme innom. Og det hadde antagelig ikke gjort ting bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå