Anonym bruker Skrevet 28. november 2018 #1 Skrevet 28. november 2018 Jeg bor ganske tett på naboene, men sliter litt med å slappe av hvis jeg skal ha sex eller gå naken. Føler alle ser og hører inn... Persiennene er ganske dårlig. Bør jeg kjøpe meg nye gardiner og gjøre noe med innredningen? Har ikke soverom og dobbeltseng så det blir litt vanskelig. Får ikke slappe ordentlig av når jeg føler det er for liten plass og litt ubehagelig hard sofa. Anonymkode: edbb8...013
Anonym bruker Skrevet 28. november 2018 #2 Skrevet 28. november 2018 Ja, jeg bør kjøpe meg nye gardiner og gjøre noe med innredningen. Men har noen noe tips til å bli vannt til å bo twtt på andre? Må jeg kanskje bare godta at jeg kan bli sett....Naken.. hvordan kan jeg mentalt venne meg til dette? Tips til tanker som kan erstatte noen av de jeg har..? Er oppvokst i blokk, men var overhodet ikke bevvist omgivelsene den gangen. Anonymkode: edbb8...013
Anonym bruker Skrevet 29. november 2018 #3 Skrevet 29. november 2018 Ser du naboene naken...?... hører du at de har sex? Hvis svaret er nei, kan du være rimelig sikker på at de ikke ser deg heller. Du høres sånn passe paranoid og forknytt ut. Hva har det å si om noen ser deg litt naken? Du er sikkert fin og de fleste blir bare glade av å se folk som er komfortable i sin egen kropp! Anonymkode: ae6f4...c79
sug lut Skrevet 29. november 2018 #4 Skrevet 29. november 2018 Hva mener du med at du ikke har soverom og dobbeltseng - det er da fremdeles vegger der du bor, antar jeg?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2018 #5 Skrevet 29. november 2018 Det er vanlig å bruke gardiner, persienner eller plisségardiner i vinduer som gir naboene direkte innsyn, ja. Hvis du ikke har soverom og dobbeltseng så regner jeg med at du sover og har sex et annet sted. Da sørger du selvsagt for skjerming i de vinduene. Alle mennesker er nakne innimellom, og de aller fleste har sex. Man tar hensyn til omverdenen ved å skjerme dem for lyd og innsyn. Anonymkode: fbd37...15c
Anonym bruker Skrevet 29. november 2018 #6 Skrevet 29. november 2018 10 timer siden, sug lut skrev: Hva mener du med at du ikke har soverom og dobbeltseng - det er da fremdeles vegger der du bor, antar jeg? Sannsynligvis at hun sover i stua pga. liten leilighet? Anonymkode: c44cf...2d9
Lizzz Skrevet 29. november 2018 #7 Skrevet 29. november 2018 Ja, men løser problemet med å kjøpe en deilig sove sofa og noen fine gardiner. Var bare litt for mye innsyn, så nå er det ikke noe stress!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå