Anonym bruker Skrevet 28. november 2018 #1 Skrevet 28. november 2018 Hvordan vet man om man trenger og snakke med psykolog etter en hendelse? Har vært i gjennom en fortidligfødsel for en stund tilbake siden (under et år) og lurer på hvordan jeg vet om jeg må snakke mere om det? Fødsel i uke 28,relativt ukomplisert opphold i 12 uker. beklager skrivefeil. Anonymkode: 5d48e...ca1
Anonym bruker Skrevet 28. november 2018 #2 Skrevet 28. november 2018 Det kommer jo an på deg. Tror du at du klarer å håndtere dette selv over tid eller tror du ikke du klarer det og trenger hjelp? Anonymkode: cf689...46f
Anonym bruker Skrevet 28. november 2018 #3 Skrevet 28. november 2018 Du kan alltids prøve å snakke med en av dem som var der under fødselen på sykehuset? Kanskje det hjelper. Jeg ble tilbudt samtale etter fødsel, da stilte jeg mange spørsmål som jeg fikk tydelige og gode svar på. Det hjalp veldig. Med tanke på at psykologtimer (ikke private) har lange ventelister. Anonymkode: d3596...d81
Anonym bruker Skrevet 28. november 2018 #4 Skrevet 28. november 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det kommer jo an på deg. Tror du at du klarer å håndtere dette selv over tid eller tror du ikke du klarer det og trenger hjelp? Anonymkode: cf689...46f Takk for svar,de fleste dager ja..noen dager er tunge,med flashback😔 da har jeg bare lyst til og pakke en bag klar til meg og lille, forberede meg for ny runde på sykehuset.. venter på en måte på noe nytt skal skje. det har blitt mye mindre av de dagene. HI Anonymkode: 5d48e...ca1
Anonym bruker Skrevet 28. november 2018 #5 Skrevet 28. november 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Du kan alltids prøve å snakke med en av dem som var der under fødselen på sykehuset? Kanskje det hjelper. Jeg ble tilbudt samtale etter fødsel, da stilte jeg mange spørsmål som jeg fikk tydelige og gode svar på. Det hjalp veldig. Med tanke på at psykologtimer (ikke private) har lange ventelister. Anonymkode: d3596...d81 Ja,kanskje det kan prøves👍 Anonymkode: 5d48e...ca1
Anonym bruker Skrevet 28. november 2018 #6 Skrevet 28. november 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar,de fleste dager ja..noen dager er tunge,med flashback😔 da har jeg bare lyst til og pakke en bag klar til meg og lille, forberede meg for ny runde på sykehuset.. venter på en måte på noe nytt skal skje. det har blitt mye mindre av de dagene. HI Anonymkode: 5d48e...ca1 De fleste dager er gode😁 Anonymkode: 5d48e...ca1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå