Anonym bruker Skrevet 28. november 2018 #1 Skrevet 28. november 2018 Har du noen slike stereotypiske tanker om partiene i Norge? Hvordan personene som stemmer dette er etc? Anonymkode: 67884...7e6
Anonym bruker Skrevet 28. november 2018 #2 Skrevet 28. november 2018 Står ikke dette i samfunnsfagsboka di? Anonymkode: a1e74...112
Anonym bruker Skrevet 28. november 2018 #3 Skrevet 28. november 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Står ikke dette i samfunnsfagsboka di? Anonymkode: a1e74...112 Hehe, jeg er ikke student lenger, men forstår hvorfor du tror det når jeg tenker meg om xD Når vi først skal ta MINE stereotypiske tanker rundt dette tenker jeg at de som stemmer AP er naive til innvandring, de som stemmer Høyre er gjerne fra rike familier, de som stemmer FRP er gjerne imot innvandring. Er veldig politisk interessert, og synes dette er et morsomt tema å se fra andres perspektiver 🙂 Men forstår hvorfor du trodde jeg var student. Vil bare ha andres tanker for gøy, egentlig. Anonymkode: 67884...7e6
Anonym bruker Skrevet 28. november 2018 #4 Skrevet 28. november 2018 Glemte at de som stemmer senterpartiet er opptatt av bonden, og at miljøpartiet de grønne har planter over hele huset, og kjører buss uansett hva. Anonymkode: 67884...7e6
Anonym bruker Skrevet 28. november 2018 #5 Skrevet 28. november 2018 Rødt: studenter mpg: unge uten barn som bor sentrumsnært. sp: folk fra bygda der gårdsbruk er utpreget. sv: Mennesker som ikke tjener mye. Mennesker som er glad i innvandring. Mennesker som rakker veldig ned på blå politikk. De jeg kjenner som stemmer sv er teoretisk utdannet og røyker hasj på fest. ap: Voksne folk som ofte har jobb, hus, bil og barn. Orden på det meste-mennesker. Er også negative til mennesker som står mot blått. høyre: pengesterke og veldig negative til navere. Tenker hus i øvre prisklasse. Litt klysete mennesker som føler de svakerestilte er en nesten personlig belastning. Frp: Mennesker som er fryktelig opptatt av politikk, men som ikke evner seg å sette seg inn i saker mer enn en overskrift omtrent. Biter mye på fake news. sv og FrP velgere er de som oftest bombarderer Facebook med meningene sine.. Anonymkode: aa78b...3c4
Anonym bruker Skrevet 28. november 2018 #6 Skrevet 28. november 2018 Glemte KrF.. krf: enten eldre mennesker eller folk i bedehus-miljø. Dømmende til kjærlighet mellom likt kjønn og andre holdninger jeg personlig mener er forkastelige. Jeg tror selv på Gud, men har absolutt ingenting til overs for denne gruppe troende. Anonymkode: aa78b...3c4
Anonym bruker Skrevet 28. november 2018 #7 Skrevet 28. november 2018 Rødt: de som vil har mer penger fra nav frp: de som er lettpåvirkelige og tror at det en FrP-politier sier er sannheten- alltid ap: «vestkantfolk» som er for et flerkulturelt felleskap men som sjelden praktiserer det og navere (merkelig nok) sp: alle fra Hedmark mdg: studenter og unge folk som vil redde verden sv: en grei blanding av det meste høyre: «middelklassefamilier» som er opptatt av helse, skole og oppvekst. venstre: de som ønsker politisk innflytelse, men samtidig driter i politikk KrF: kristne og familier med mange barn og de som er mot abort Anonymkode: 9d3fd...91e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå