Gå til innhold

Flere med lite kontakt med søsken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lite kontakt med søsteren min.. Synes det er litt trist.. 

Anonymkode: cc1f2...824

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lite kontakt med mine søsken, selv om vi ikke bor så langt i fra hverandre.

Anonymkode: 18505...2a4

Skrevet

Har en halvsøster jeg ikke har sett eller snakket med på 5 år. Vet ikke hvor hun bor eller hva hun driver med. Synes ikke det er så trost egentlig. 

Anonymkode: 7f823...620

Skrevet

Jeg har minst mulig kontakt med to av mine søsken, selvvalgt, de driter på draget stadig vekk, så jeg gidder ikke. Overhodet ikke trist, godt å slippe å ha dem i livet mitt. 

Anonymkode: c74c3...25c

Skrevet

Har ikke noe med broren min å gjøre, han er psykopat. Trist men det er nødvendig. 

Anonymkode: cd7c5...41f

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har så lite kontakt med søsteren min.. Synes det er litt trist.. 

Anonymkode: cc1f2...824

Hvis du synes det er trit hvorfor gjøre du ikke noe med det? En må jo ta det første skritt

Anonymkode: 3d237...c3a

Skrevet

Har lite kontakt med en bror og en søster, og ganske mye med to. Årsaken er bare rett og slett stor aldersforskjell, og dermed er vi på «forskjellig plass» i livet, og avstand tror jeg. Vi har likssom aldri blitt godt kjent siden jeg flyttet ut når de var små og da ble foreldrene skilt samtidig, så de flyttet langt vekk.

Litt trist. Men vi er gode venner og det klemmes når vi sjeldent møtes (1 gang i året kanskje?), og sendes julegaver :) 

Anonymkode: 8c5ee...7fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...