Anonym bruker Skrevet 28. november 2018 #1 Skrevet 28. november 2018 Jeg vet at jeg har hatt viruset lenge og hatt celleforandringer som har gått over av seg selv. Nå er jeg kvitt alt og fått beskjed om å teste meg igjen om 3 år. MEN hva hvis samboer er smittet av meg? Vi har vært sammen i 4 år og skal være sammen videre... Burde han teste seg? Hva gjør jeg? Bruke kondom "resten av livet"? Anonymkode: fe196...ab1
Anonym bruker Skrevet 28. november 2018 #2 Skrevet 28. november 2018 Du hadde nok neppe blitt kvitt hpv og at celleforandringene ble borte hvis han også fortsatt har det og dere har regelmessig sex. Gutter blir heller ikke testet så det utgår. Anonymkode: 1b6c3...709
Anonym bruker Skrevet 28. november 2018 #3 Skrevet 28. november 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du hadde nok neppe blitt kvitt hpv og at celleforandringene ble borte hvis han også fortsatt har det og dere har regelmessig sex. Gutter blir heller ikke testet så det utgår. Anonymkode: 1b6c3...709 Jeg håper det. Takk for svar. Er redd vi smitter hverandre frem og tilbake Anonymkode: fe196...ab1
Anonym bruker Skrevet 28. november 2018 #4 Skrevet 28. november 2018 Jeg hadde cin 3 og er operert nå ( hadde hpv 16 også) fikk beskjed om at jeg var kvitt viruset forrige kontroll Anonymkode: c674f...1d5
Anonym bruker Skrevet 28. november 2018 #5 Skrevet 28. november 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde cin 3 og er operert nå ( hadde hpv 16 også) fikk beskjed om at jeg var kvitt viruset forrige kontroll Anonymkode: c674f...1d5 Så bra at du er kvitt det. Har du fast partner? Bærer han smitten? Sånn at du kan bli syk igjen. Menn kan også få kreft, merkelig at ikke de blir fulgt opp Anonymkode: fe196...ab1
Anonym bruker Skrevet 28. november 2018 #6 Skrevet 28. november 2018 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så bra at du er kvitt det. Har du fast partner? Bærer han smitten? Sånn at du kan bli syk igjen. Menn kan også få kreft, merkelig at ikke de blir fulgt opp Anonymkode: fe196...ab1 Hpv forårsaker kun kreft i anus på menn. Så liten risiko for heteroseksuelle parforhold. Damer har større sjanse for kreft i anus pga analsex og hpv. Vi kvinner blir ikke screenet der. Anonymkode: 1b6c3...709
Anonym bruker Skrevet 29. november 2018 #7 Skrevet 29. november 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Så bra at du er kvitt det. Har du fast partner? Bærer han smitten? Sånn at du kan bli syk igjen. Menn kan også få kreft, merkelig at ikke de blir fulgt opp Anonymkode: fe196...ab1 Vi har vært sammen i 15 år. Jeg har visstnok hatt det pågående i alle år, siden jeg hadde det nå ( sjekka meg ikke før jeg var 32, ja jeg vet det er dumt) . På første kontroll, 6 mnd etter operasjon, var jeg kvitt det:) regner med han har hatt det også ja, men at vi nå er kvitt det Anonymkode: c674f...1d5
Anonym bruker Skrevet 29. november 2018 #8 Skrevet 29. november 2018 Tror du blir immun for resmitte når du er kvitt det? Partner kan ha en langvarig infeksjon eller ikke. Det vet man ikke, menn testes jo ikke. Anonymkode: 9453a...757
Anonym bruker Skrevet 29. november 2018 #9 Skrevet 29. november 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Tror du blir immun for resmitte når du er kvitt det? Partner kan ha en langvarig infeksjon eller ikke. Det vet man ikke, menn testes jo ikke. Anonymkode: 9453a...757 Skulle ønske de også burde teste seg. Menn slipper så ufattelig billig unna alt mulig ! Anonymkode: fe196...ab1
Anonym bruker Skrevet 29. november 2018 #10 Skrevet 29. november 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi har vært sammen i 15 år. Jeg har visstnok hatt det pågående i alle år, siden jeg hadde det nå ( sjekka meg ikke før jeg var 32, ja jeg vet det er dumt) . På første kontroll, 6 mnd etter operasjon, var jeg kvitt det:) regner med han har hatt det også ja, men at vi nå er kvitt det Anonymkode: c674f...1d5 Bra det gikk så bra som det gikk ❤ Anonymkode: fe196...ab1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå