Anonym bruker Skrevet 27. november 2018 #1 Skrevet 27. november 2018 Har igjen tre... i ferd med å bli SPRØØØØØ av eksamenslesing og hjemmeeksamensskriving. Haha, godt det snart er over! Noen flere enn meg? Anonymkode: bc780...cb2
Anonym bruker Skrevet 27. november 2018 #2 Skrevet 27. november 2018 Huff ja, har to stk nå i desember. Skoleeksamen.. Lesing må balanseres med full jobb, barn, og alt annet som skjer i desember. Blir sprø av å sitte og lese med hodepine hver kveld. Er usikker på hvor mye som sitter egentlig.. Men man må jo bare komme seg gjennom det på noe vis Anonymkode: e0bdb...4af
Anonym bruker Skrevet 28. november 2018 #3 Skrevet 28. november 2018 Nei takk og pris, det er jeg ferdig med. Lykke til! Anonymkode: 8ccdc...dde
Anonym bruker Skrevet 28. november 2018 #4 Skrevet 28. november 2018 Ja har tre stykker igjen nå. Føler jeg aldri er forberedt nok uansett hvor mye jeg leser. Det er så vanskelig! Spesielt nå når jeg har mann og to barn. Var enklere før da jeg bare hadde meg selv å tenke på😳 Anonymkode: a28b9...7c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå