Anonym bruker Skrevet 27. november 2018 #1 Skrevet 27. november 2018 Startet på søndag, er i elendig form. Tett i øra, nesa og halsen, lav feber (38), men skikkelig verking i kroppen. Ved influensa er det vel høyeste temperaturer, og sesongen for det er vel heller ikke i gang ennå? Så jeg lurer: flere som har/har hatt det sånn nå siste tiden? Tok det lang tid før dere ble bedre? Anonymkode: cf1c8...6c9
Anonym bruker Skrevet 27. november 2018 #2 Skrevet 27. november 2018 Jeg ligger rett ut med influensa nå, enda jeg har tatt influensavaksinen! 😨😭 Ble skikkelig dårlig på fredag og føler meg fortsatt i elendig form.. Anonymkode: fdfb4...7de
Anonym bruker Skrevet 27. november 2018 #3 Skrevet 27. november 2018 Ble forkjøla helga for 2.5 uker siden.. Sitter fremedles godt i! Ikke feber da, men sår i svelget, slimhoste og tett nese.. Bleh... Gravid i uke 37 i tillegg. Anonymkode: 1db69...d0f
Anonym bruker Skrevet 27. november 2018 #4 Skrevet 27. november 2018 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ligger rett ut med influensa nå, enda jeg har tatt influensavaksinen! 😨😭 Ble skikkelig dårlig på fredag og føler meg fortsatt i elendig form.. Anonymkode: fdfb4...7de Du har nok pådratt deg en lei forkjølelse, men influensa tviler jeg sterkt på at du har. Anonymkode: aa7be...b48
Anonym bruker Skrevet 27. november 2018 #5 Skrevet 27. november 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du har nok pådratt deg en lei forkjølelse, men influensa tviler jeg sterkt på at du har. Anonymkode: aa7be...b48 Så fint at det ikke er du som er syk som vet svaret da 👏 Anonymkode: fdfb4...7de
Anonym bruker Skrevet 27. november 2018 #6 Skrevet 27. november 2018 Da virker det jo som det kanskje er noe som går! Stakkars oss!! Håper det slipper raskere enn det som blir forespeilet her, da! Er jeg like dårlig etter en uke drar jeg til legen og tester om det er influensa eller ikke, men jeg tviler vel heller på at det er det. Har hatt det én gang i livet, og da var jeg helt ekstremt dårlig. 40 i feber, og husker jeg vurderte om det rett og slett var verdt det å tisse på meg i stedet for å krabbe til toaletter 😅 Anonymkode: cf1c8...6c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå