Gå til innhold

Herregud, hvor ekkel er jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dusjet midt på dagen i går, og var på trening i går kveld. Svettet mye. Når jeg kom hjem var ene barnet urolig så ble mye inn og ut der til jeg måtte legge meg. Glemte å dusje, hadde byttet til koseklær når jeg kom hjem for dusjer alltid før jeg legger meg etter trening når barna sover. 

I dag tenkte jeg at jeg la meg nydusjet så stod bare opp og dro på jobb, men kom plutselig på at jeg aldri rakk å dusje. Føler meg superekkel, men tror ikke jeg lukter. Var jo ganske nydusjet når jeg trente... skal egentlig ut på noe etter jobb, bør jeg skynde meg hjemmom å dusje? Herregud hva man greier glemme -og bekymre seg over...🙈

Anonymkode: 8bd04...d2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ha dratt innom toalettet på jobb og vasket over vitale deler og kjøpt en deo men ellers er det helt sikkert greit. 

Anonymkode: c7c40...2f4

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ville ha dratt innom toalettet på jobb og vasket over vitale deler og kjøpt en deo men ellers er det helt sikkert greit. 

Anonymkode: c7c40...2f4

Hehe.. hadde på «nytt strøk» deo i dag tidlig som jeg alltid gjør morgenen etter når jeg legger meg nydusjet. Er det innafor da? Ingen som skal borti mine vitale deler uansett😂 Og klærne var jo rene i dag tidlig. 

Skrevet

Nei, tipper du lukter.

Anonymkode: 67d6e...20e

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hehe.. hadde på «nytt strøk» deo i dag tidlig som jeg alltid gjør morgenen etter når jeg legger meg nydusjet. Er det innafor da? Ingen som skal borti mine vitale deler uansett😂 Og klærne var jo rene i dag tidlig. 

Du luktet garantert

Anonymkode: a657d...776

Skrevet

Går sikkert helt fint.

Anonymkode: 3225b...d37

Skrevet

Mannen pleier være ærlig om sånt og han hevdet jeg ikke luktet når jeg kom hjem. Skal mye til for at jeg lukter heldigvis, skjer ikke ofte. 

Men skal ikke glemme det igjen🙈

Skrevet

Det er helt greit! 

Anonymkode: a623c...6a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...