Gå til innhold

Hjelp.. mat i jula😊 har gått ned 5 kilo....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men har fortsatt ihvertfall 15-20 igjen. Skal på ferie i januar og vil gå ned noen kilo til. Men det er jo jul og masse god mat og godis😍 elsker jul og mat😍 skal være flink fram til jul, og bare kose litt helgene og slik. Men hva med jula, noen tips? Kan vel ikke legge åååå masse på seg på ei uke heller vel? Er aktiv hver dag, går tur og trener. Pluss att eg har 4 kids so blir en del husarbeid😊 

Anonymkode: 2605e...8bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe problem å gå opp noen kilo i løpet av jula, ikke uvanlig det. Men du må finne ut om det er verdt det, er kosen verdt å gå opp igjen kiloene du har jobbet hardt for å gå ned

Anonymkode: f4821...051

Skrevet

Ehm.. hva tror du selv er grunnen til at det er vanskelig å gå ned i vekt? 

Anonymkode: c3e4e...bf3

Skrevet

Åjoda, jeg legger lett på meg 4 kg på ei uke. Da uten å fråtse, men kanskje spise 2 brødskiver+et egg til frokost i stedet for 1, en halv porsjon ekstra middag, et kakestykke til kaffen og noen biter konfekt. Pang! Man legger på seg lettere når man akkurat har gått ned, siden kroppen vil opp igjen dit den var. 

Anonymkode: dfeca...f24

Skrevet

Folk spiser mye salt i julen, derfor går vekten opp fort (kroppen holder på vann) men spis med måte. Trenger ikke trykke i det kjeks, sjokolade melllm måltidene kun fordi det er jul? ☺️

Anonymkode: 56b10...48e

Skrevet

Jeg går lett opp 5 - 7 kg hver eneste jul. Det er fordi jeg spiser så mye mer enn vanlig til alle måltider egentlig. Mitt råd er å "unne deg" litt ekstra, men ikke dypp hele huet ned i kaker og godteri. Moderer mengden på alt du spiser. Ta litt mindre julemiddag, en mindre brødskive, par biter sjokolader (ikke hele plata), osv. Da tror jeg du kan redde deg inn litt hvis du ellers er vant til å fråtse i jula. 

Anonymkode: 3f91e...d03

Skrevet

Takk for tips 😅

Anonymkode: 2605e...8bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...