Gå til innhold

Over reagerer jeg ang virus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i dag fått vite jeg har fått HPV virus. Ble veldig deppa. Tenker på hvordan jeg evt har fått det og når?

Og hvordan ting blir fremover med partner og sex. Bør jeg fortell er jeg smittsom? 100 spm. 

Noen som har dette som har noe de kan fortelle? 

Anonymkode: c8eeb...c3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har visst hatt hpv 16 i 15 år, noen blir ikke kvitt det da det blir liggende i kroppen, jeg hadde da fått cin 3 og måtte operere . Grunnen til at jeg vet at jeg da har hatt det så lenge er at jeg kun har hatt en sexpartner de 15 årene. Min egen dumhet at det varte så lenge, siden jeg aldri hadde tatt en celleprøve Før jeg var over 30. Nå er jeg kvitt det. Sant som en over her sier, de fleste har det og blir kvitt det i løpet av kort tid. Så det går nok veldig bra!

Anonymkode: 09d31...308

Skrevet

Det er jo noe nesten alle har. Null stress! 

Skulle tro du hadde fått hiv, slik du skriver her

Anonymkode: afadd...e35

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo noe nesten alle har. Null stress! 

Skulle tro du hadde fått hiv, slik du skriver her

Anonymkode: afadd...e35

Nesten alle har? Det er noe rundt 70% vil få en eller gang i livet. Og de aller aller fleste kvitter seg med innen 12 mnd. De fleste får det i slutten av tenårene/begynnelsen av tenårene og så forsvinner det. Så nei, de fleste HAR det ikke.. 

Anonymkode: d36bb...0e1

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har i dag fått vite jeg har fått HPV virus. Ble veldig deppa. Tenker på hvordan jeg evt har fått det og når?

Og hvordan ting blir fremover med partner og sex. Bør jeg fortell er jeg smittsom? 100 spm. 

Noen som har dette som har noe de kan fortelle? 

Anonymkode: c8eeb...c3a

Hpv har man i de aller aller fleste tilfeller i maks 12-24 mnd. Det er sjeldent en infeksjon varer lenger. Så ta det med ro.. 

Anonymkode: d36bb...0e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...