GĂ„ til innhold

Hva er det jeg driver med ? 😔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skyver mannen min fra meg. 😔

Jeg var i en bilulykke for mange Är siden. PÄkjÞrt av trailer. Livet ble fullstendig snudd pÄ hodet. Jeg er ufÞr, og sliter med sterke smerter 24/7. NÄr jeg tenker etter, skjÞnner jeg ikke at jeg har klart Ä leve med dette i sÄ mange Är. Hver eneste dag er en kamp. 

Hadde det ikke vÊrt for barna, sÄ hadde jeg ikke orket dette.  

Det har vĂŠrt tĂžft Ă„ ikke jobbe, ikke vĂŠre til nytte. Ikke orke Ă„ vĂŠre med familie og venner. Orker ikke gjĂžre enkle ting som Ă„ vaske opp. Men samtidig gjĂžr jeg jo helt vanlige ting som friske gjĂžr, handler, lage mat , er med barna osv. Tror mannen glemmer at jeg er syk. Hele familien ogsĂ„. Jeg ser frisk ut. Og gjĂžr vanlige ting. Men innvendig er jeg helt mĂžrbanka. Jeg forteller dette, men for andre har det blitt sĂ„ vanlig at jeg er syk. For meg er det som om jeg kom hjem fra sykehuset i gĂ„r, hver dag. 😔 

FÞles ut som om jeg har influensa hele tiden. Jeg fÞler meg helt ubrukelig. DÄrlig selvbilde og selvtillit. 

Har gÄtt til traumepsykolog, ble "frisk" psykisk. 

Det som plager meg er at jeg skyver mannen min i fra meg. 

Akkurat som jeg " tar" han fÞr han " tar " meg liksom. For Ä beskytte meg selv, sÄ er jeg tverr og holder han pÄ avstand. 

Hvorfor gjþr jeg dette ? 😔 

Jeg blir fort sur fordi han ikke skjĂžnner meg.

Han er en fin, stille og rolig fyr. Sier ikke stort. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KjĂŠre deg❀SĂ„ utrolig trist at du har det sĂ„nn😱Det var rett og slett vondt Ă„ lese.Du skal vĂŠre stolt av «jobben» du gjĂžr som mor og kone.SkjĂžnner at du fĂžler at du ikke er til nytte,men du er til nytte for mannen og barna dine og det er det viktigste😘Har ikke noen gode rĂ„d egentlig,men du kan kanskje vise mannen din innlegget du skrev her?Utover det sender jeg deg en stooor klem og de beste Þnsker fremover.MĂ„tte hverdagen din bli bedređŸ„°đŸ„°đŸ„°

Skrevet
18 minutter siden, Hengebukksvinet skrev:

KjĂŠre deg❀SĂ„ utrolig trist at du har det sĂ„nn😱Det var rett og slett vondt Ă„ lese.Du skal vĂŠre stolt av «jobben» du gjĂžr som mor og kone.SkjĂžnner at du fĂžler at du ikke er til nytte,men du er til nytte for mannen og barna dine og det er det viktigste😘Har ikke noen gode rĂ„d egentlig,men du kan kanskje vise mannen din innlegget du skrev her?Utover det sender jeg deg en stooor klem og de beste Þnsker fremover.MĂ„tte hverdagen din bli bedređŸ„°đŸ„°đŸ„°

Hei. Og tusen takk for at du gadd Ă„ svare. ❀ Jeg fĂžler meg sĂ„ alene og fĂžler jeg ikke har noen Ă„ snakke med for tiden. 

Takk for alt du skrev. 😊Jeg ble veldig rĂžrt nĂ„. At noen gidder ..betyr mye. 

Ja, jeg burde vĂŠre mere tydelig og fortelle hva jeg fĂžler. 😔 Han er jo ikke tankeleser stakkars. Bare vanskelig Ă„ vĂŠre enda mer til bry.men jeg skal prĂžve. Takk. NĂ„ fĂ„r jeg sovet i natt. Jeg ble litt roligere nĂ„. Takk 😊 Natta sove godt 😊

Anonymkode: 3930b...284

Skrevet

NÄr ble mannens Þnsker og behov sist satt i sentrum? Gi han en dag eller en weekend der du har alliert deg med besteforeldre som barnevakt og bruker all din energi pÄ at han skal fÄ det fint. 

Det er tungt Ä vÊre syk, men det er ogsÄ veldig tungt Ä vÊre pÄrÞrende. 

Anonymkode: cd067...038

Skrevet

Huff, klemmer til deg. Er selv ufÞr og vet hvor tungt det kan vÊre. Jeg er enig med hun over, vis dette innlegget til mannen din, sÄ kanskje dere kan fÄ igang en samtale. 

Anonymkode: 985fd...535

Skrevet

Kan kun svare fra mitt eget stÄsted. Jeg gjÞr det samme, og det bunner i dÄrlig samvittighet. Jeg er sint pÄ situasjonen, og da er det lett Ä la det gÄ utover sine nÊrmeste. 

God klem til deg❀

Anonymkode: 71b55...4d2

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...