Gå til innhold

Hvilken bok leser dere nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på med «Den som graver en grav» av Yrsa Sigurdadottir. 

Anonymkode: fab2f...09a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Postet litt fort.. Er snart ferdig med den, og alltid på jakt etter inspirasjon 😊

Skrevet

Andre bok i Napoli-kvartetten 

Skrevet

harry potter og halvblodprinsen

Anonymkode: 1611d...9d6

Skrevet

Dronen av Unni Lindell. Helt ok, men hun begynner bli litt kjedelig synes jeg. Ikke at plottet er kjedelig, men det er ikke noe revolusjonerende over bøkene hennes liksom.

Gleder meg til Jordens arvinger av Ildefonso Falcones, vet jeg får den til jul. Elsket Havets katedral, og dette er fortsettelsen. Barcelona på 1300 tallet er spennende.

Ellers kan jeg anbefale Den lange hvite skyens land og oppfølgerne (er vel tre bøker til sammen). Elsket å lese om New Zealand og historien deres, første boken er fra 1800-tallet og du følger noen engelske kvinner som kom til landet.

Anonymkode: df42f...0b1

Skrevet

Marilyn French, The Bleeding Heart. Sånn ca femårlig gjenlest siden jeg først oppdaget den på nittitallet. Bør leses. Samme med hennes Women.

Anonymkode: b1f35...7c1

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Marilyn French, The Bleeding Heart. Sånn ca femårlig gjenlest siden jeg først oppdaget den på nittitallet. Bør leses. Samme med hennes Women.

Og den heter selvsagt The Women's Room.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Og den heter selvsagt The Women's Room.

Den boka er fabelaktig! Alle burde lese den minst syv ganger.

Jeg ble ferdig med Lazarus i går, og den var en gedigen skuffelse. De av dere som leser Kepler kan helt fint hoppe over den..

Skrevet

Factfulness.

Anonymkode: 3b496...d75

Skrevet
18 minutter siden, gale damen skrev:

Jeg ble ferdig med Lazarus i går, og den var en gedigen skuffelse. De av dere som leser Kepler kan helt fint hoppe over den..

Å nei, hadde gledet meg til den😔 Da strykes den fra gavelisten, får blir pocketbok istedet😉

Anonymkode: 7afe5...5ef

Skrevet
45 minutter siden, gale damen skrev:

HELE Kepler kan trygt hoppes over, spør du meg.

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å nei, hadde gledet meg til den😔 Da strykes den fra gavelisten, får blir pocketbok istedet😉

Anonymkode: 7afe5...5ef

Det er en av de bøkene jeg ville u-kjøpt, om det var mulig.. Pocket holder i massevis. Eller biblioteket 🙂

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dronen av Unni Lindell. Helt ok, men hun begynner bli litt kjedelig synes jeg. Ikke at plottet er kjedelig, men det er ikke noe revolusjonerende over bøkene hennes liksom.

Gleder meg til Jordens arvinger av Ildefonso Falcones, vet jeg får den til jul. Elsket Havets katedral, og dette er fortsettelsen. Barcelona på 1300 tallet er spennende.

Ellers kan jeg anbefale Den lange hvite skyens land og oppfølgerne (er vel tre bøker til sammen). Elsket å lese om New Zealand og historien deres, første boken er fra 1800-tallet og du følger noen engelske kvinner som kom til landet.

Har du lest "Fatimas hånd"? Jeg har den, men ikke lest enda. Den er gigantisk!

Skrevet

«Godt nok for de svina» av Anita Krohn Traaseth

Leser også på bok nr 3 av «de syv søstre» (Lucinda Riley) 

Anonymkode: 62d9c...4e4

Skrevet

Pelikanrapporten

Anonymkode: a2d92...403

Skrevet

Moonsister sv Lucinda Riley. Må lese den bare fordi jeg har lest de forrige i serien. Bøkene er greie nok, men lett å gjennomskue.

Lazarus var grei. Ikke mer enn det.

Anonymkode: cae5b...2b6

Skrevet
3 timer siden, Fru Banderas skrev:

Har du lest "Fatimas hånd"? Jeg har den, men ikke lest enda. Den er gigantisk!

Har den jeg også, men har ikke lest den (enda). Den frister liksom ikke like mye, men de jeg kjenner som har lest den sier den er veldig bra altså. Må helt klart lese den også.

Skrevet

Udyret av Roslund & Hellström. Mye detaljer og brutalitet, og jeg vet ikke helt om jeg liker det. Særlig siden det involverer små barn. 

Anonymkode: d08b5...15b

Skrevet

En dag i desember.

Anonymkode: 74ea2...9f9

Skrevet

Leser "Den lave himmelen". kommet halvveis og er ikke så veldig engasjert enda. Litt kjedelig bok.

Anonymkode: 7d7aa...6ff

Skrevet
9 timer siden, gale damen skrev:

Det er en av de bøkene jeg ville u-kjøpt, om det var mulig.. Pocket holder i massevis. Eller biblioteket 🙂

Hvorfor var den skuffende?

Skrevet

Holder på med «Kathe, alltid vært i Norge». 

Jeg har en bokhylle som flommer over av litteratur, så det skal sies at jeg leser litt av hvert avhengig av humøret 😅  Noen dager er det biografier, andre dager er det «Der Gud gråter»/«Morgen i Jenin» og lignende som fanger oppmerksomheten, litt krim, litt historiske bøker, og så har vi de nostalgiske dagene hvor Flette-Mette blir hentet frem og man minnes kvelder på hytta med høytlesning fra mormor og hjemmelagde vafler. 

All about the mood!

Skrevet

Takk for svar! Nå gleder jeg meg til å gå på biblioteket 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...