Anonym bruker Skrevet 26. november 2018 #1 Skrevet 26. november 2018 Noen som har opplevd å bestille en vare på nettet der du får ordrebekreftelse på mail,mens når du logger inn på siden deres å går inn på " min side" så ligger det ingen bestilling der?Kjøpte noe på Elkjøp sin side og betalte men bestillingen ligger ikke på "min side" Jeg bestillte også en bok fra platekompaniet å betalte den,fikk ordrebekreftelse,men når jeg logger inn på siden så ligger det ingen bestilling der heller. Beløpet er trekt for begge varene. Den varen fra Elkjøp er en julegave som var på tilbud så krise om jeg ikke får kjøpt den likevel siden de er tomme i alle butikker for den nå :S Må jeg bare regne med at disse varene ikke kommer likevel? Anonymkode: 2ba42...0b1
Anonym bruker Skrevet 26. november 2018 #2 Skrevet 26. november 2018 Ta kontakt med Elkjøp og forhør deg Anonymkode: 7dd93...66a
Anonym bruker Skrevet 26. november 2018 #3 Skrevet 26. november 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ta kontakt med Elkjøp og forhør deg Anonymkode: 7dd93...66a chatten på Elkjøp sin ute er ute av drift så sendte de en melding på facebook på fredag men ikke fått noe svar. Men får vel kanskje prøve å ringe i pausen på jobb i morgen. Anonymkode: 2ba42...0b1
Anonym bruker Skrevet 26. november 2018 #4 Skrevet 26. november 2018 Trodde det forsvant fra min side når du har fått bekreftelse på Mail? Anonymkode: 97d6b...bd6
Anonym bruker Skrevet 26. november 2018 #5 Skrevet 26. november 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Trodde det forsvant fra min side når du har fått bekreftelse på Mail? Anonymkode: 97d6b...bd6 kanskje er forskjeliig fra side til side. Jeg er vant til at det står på "min side" at enten bestillingen er mottatt eller at den er under pakking. Men på Elkjøp sin side så står det kun en ordre fra april,ingenting om varen jeg bestillte på fredag. Anonymkode: 2ba42...0b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå