Gå til innhold

Hvor kjøper mennene deres klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker jeg kjøper klær til mannen til jul. Han handler litt her og litt der, men hvor har de bukser, jeans og gensere av god kvalitet? Er litt smålei Cubus og Dressmann...

Anonymkode: cd401...56f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min handler i hvert fall ikke på hm, Cubus og dressmann sånn som resten av familien🙄 

Han jobber i en bedrift som forventer at han representerer bedriften med en fin fasade, og kleskoden er skjorter, bukser, sko, gensere og frakker med «riktig» og dyr logo på🤮

Jeg har altså ingen råd. Tenåringsguttene mine er veldig fornøyde med klær fra HM og sportsbutikker. De er ikke så kravstore, og er velkledde på et fornuftig prisnivå. 

Anonymkode: 9757e...6bc

Skrevet

Hugo Boss, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger og Levis i all hovedsak.. 

Kvalitet, uten tvil, men klart dyrere enn dressmann da... 

Anonymkode: 2647f...aaf

Skrevet

Han kjøper mest på Zalando (Calvin Klein og Lacoste) og Gant sin nettbutikk. Veldig god kvalitet, genserne kan vaskes og vaskes uten at de blir slitt 👍

Anonymkode: 19753...a39

Skrevet

Ferner Jacobsen og Follestad, stort sett

Anonymkode: 6e473...13d

Skrevet

Han kjøper aldri klær. Bortsett fra en og annen «gøy» tshorte på nettet.. 

Anonymkode: a0dab...368

Skrevet

Ikke helt sikker, men han har en haug med skjorter fra Jean Paul og bruker som regel Levi`s jeans. 

Skrevet

Min mann hadde ikke hatt klær om han skulle kjøpt det selv 🤔 jeg kjøper på zalando. Der har dei alt. Går enten i Tommy hilfinger, gant, lacoste, calvin klein, boss. 

Anonymkode: 7a2eb...2c8

Skrevet

De siste årene mest på Brandstad og Superdry

Anonymkode: be767...116

Skrevet

Jack & Jones, for det meste. Han har en ganske avslappa stil med jeans, t-skjorte og hettejakke til hverdags.

Anonymkode: c454d...f14

Skrevet
20 hours ago, Anonym bruker said:

Tenker jeg kjøper klær til mannen til jul. Han handler litt her og litt der, men hvor har de bukser, jeans og gensere av god kvalitet? Er litt smålei Cubus og Dressmann...

Anonymkode: cd401...56f

Gant stort sett :) ellers mye puma, addidas og nike joggedresser

Anonymkode: 1ce20...58e

Skrevet

På Jula og Biltema. Det skikkelige han har kjøper moren hans. Utrolig, men sant..

Anonymkode: 34677...18d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...