Anonym bruker Skrevet 26. november 2018 #1 Skrevet 26. november 2018 Hva bruker dere, er dere fornøyde? Bestiller dere fra eBay eller fra nettsider fra Korea? Jeg er blitt veldig i glad i disse sheet maskene, men synes de er litt dyre her i Norge. Tenker at det må lønne seg heller å bestille fra Korea. Men så klart ikke over 350 kr for å slippe og betale moms(toll) osv. Anonymkode: 9b192...ecd
tante grusom master of law Skrevet 26. november 2018 #2 Skrevet 26. november 2018 Jeg bruker klairs, og er superfornøyd. Har mange serum og kremer derfra. Handler som regel på salg. Blush.no har noen ganger 40% på klairs, så hamstrer da.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2018 #3 Skrevet 26. november 2018 Hvor mye betaler du for produktene? Anonymkode: 9b192...ecd
sug lut Skrevet 26. november 2018 #4 Skrevet 26. november 2018 Husets residerende sminke- og hudfanatiker sier koreansk er så bra. Jeg sliter med å se hva den store forskjellen skal bestå i og tenker at det funker fint å være meg helt uten koreansk hjelp, og støtter meg på denne (som fanatikeren nærmest tilta av): https://www.minmote.no/#!/video/164551/elise-undersoeker-produkter
Anonym bruker Skrevet 26. november 2018 #5 Skrevet 26. november 2018 Jeg bruker også Klairs og er kjempefornøyd. Får stadig kommentarer på hvor fin hud jeg har, det har jeg aldri hørt tidligere. Kjøper også på Blush. Anonymkode: d2bc0...ce1
Anonym bruker Skrevet 26. november 2018 #6 Skrevet 26. november 2018 Hvordan klarer dere å sikre dere mot skumle ingredienser når dere handler fra koreanske nettsider? Anonymkode: 27d16...25a
Anonym bruker Skrevet 26. november 2018 #7 Skrevet 26. november 2018 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan klarer dere å sikre dere mot skumle ingredienser når dere handler fra koreanske nettsider? Anonymkode: 27d16...25a Det lurer jeg også på... Anonymkode: 0765b...e0e
Anonym bruker Skrevet 26. november 2018 #8 Skrevet 26. november 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Det lurer jeg også på... Anonymkode: 0765b...e0e Handler på norske nettsider. Klairs er blant annet på apotek i norge, vil tro de har ganske strenge krav til hvilke produkter de selger. Når det gjelder andre merker aner jeg ikke. Ville ikke kjøpt noe jeg ikke var trygg på, så man må vel bare lese seg opp regner jeg med. Anonymkode: d2bc0...ce1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå