Gå til innhold

Tror de som selger Daniel Wellington klokker at forbrukeren er dum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser litt blogger (ja, skyt meg) 

Jeg ser at DW kjører kampanjer på sikkert 10-15 blogger samtidig. Alle hyller disse klokkene. De er sååå fantastiske. Kan brukes til hverdag og fest. Så ble jeg litt irritert da, gikk igjennom MAAAAAASSE bilder på bloggene for å se om disse klokkene blir brukt utenom annonsedagen. Jeg kan ikke se den klokken noe sted. 

Jeg skjønner jo at bloggerne er kjøpt og betalt, jeg skjønner at de gjør en jobb. Det jeg ikke skjønner er hvordan annonsøren tenker. Jeg har skjønt at hos de største bloggerne koster en slik annonse opp mot 50 000,- Jeg kommer ALDRI til å kjøpe en slik klokke, rett og slett fordi annonsøren tror vi forbrukere er dumme og lettlurte. 

Måtte bare få det ut et sted. Puuuuh.... 

Anonymkode: 6576e...f31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg regner med de lever godt på at unge "fans" av bloggerne kjøper klokkene, og da er det jo verdt det....

Anonymkode: 6a00d...866

Skrevet

Er mange som reklamerer for disse, men som du sier, er lite man ser om de ellers. Flere mamma-bloggere får masse greier både til seg og barna. Og mange bruker ikke halvparten en gang, de putter på ungene klær, tar bilde og legger det i en skuff. Mange insta-bloggere får ikke penger, men ting, men når de ikke bruker det ellers, skjønner jeg ikke vitsen. Annet enn å vise frem barna da, som er en annen diskusjon 🙄

Anonymkode: 56255...537

Skrevet

Dette er ikke noe annerledes enn andre reklamekampanjer vel? Julegaveshoppingen er i gang, og annonsøren har helt sikkert økt inntekt ved annonsering via blogger. Hvis ikke hadde de vel funnet en annen måte å bruke pengene på. Personlig liker jeg ikke DW klokkene, og har aldri gjort det, uavhengig av hvem som reklamerer for dem. 

Blir mest fascinert av at du bruker tid på å gå gjennom bilder på blogger på jakt etter klokke😂

Anonymkode: f052c...8ad

Skrevet

Forbrukerens er dumme. Det må vi bare innse.

Anonymkode: 69b94...6ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...