Gå til innhold

El test


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fungerer billigstrimmel dårligere enn for eksempel cb sin?

hos meg har billigstrimmel vist svak positiv i lang tid, hadde en test tidligere som det ikke var noe utslag på i det hele tatt, blir litt forvirret av dette. Har skjønt at om streken er svak så er den negativ. Er i pp 3 nå, vet det skal gå 1 år før man skal begynne å lure, men blir litt beskymret uansett. Hva kan dette bety?

Anonymkode: c19d9...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde test fra billigtester, de funket helt supert for meg☺️ 

Husk å begynne å teste i god tid før evt el og en stund etter👍🏼 

Jeg hadde visst pcos som jeg ikke visste om, så her gikk det mange pp’er uten el😩 men ble gravid til slutt 🙏🏼 Nå har jeg 5 dager igjen til termin😍🤩 så ikke mist håpet! 

Anonymkode: 76366...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå lykke til og gratulerer 😻 så bra du fikk det til!

jeg lurer på om når på dagen er best å teste? Har  lest at morgenurin ikke er det beste? Og hvor mange ganger om dagen burde man ta en test? 😊 

kan endometriose ha en innvirkning på en evt graviditet eller fertilitet?

Anonymkode: c19d9...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde test fra billigtester, de funket helt supert for meg☺️ 

Husk å begynne å teste i god tid før evt el og en stund etter👍🏼 

Jeg hadde visst pcos som jeg ikke visste om, så her gikk det mange pp’er uten el😩 men ble gravid til slutt 🙏🏼 Nå har jeg 5 dager igjen til termin😍🤩 så ikke mist håpet! 

Anonymkode: 76366...bc7

Åå lykke til og gratulerer 😻 så bra du fikk det til!

jeg lurer på om når på dagen er best å teste? Har  lest at morgenurin ikke er det beste? Og hvor mange ganger om dagen burde man ta en test? 😊 

kan endometriose ha en innvirkning på en evt graviditet eller fertilitet?

Anonymkode: c19d9...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk😍🤩 

i perioder testet jeg både morgen og kveld for å være sikker på at jeg ikke gikk glipp av lh stigningen👍🏼 Men usikker når det er best å teste egentlig🤔 

ja, tror det kan virke inn.. uten at jeg skal si altfor mye om det.. men har hørt om andre som har det som ikke har blitt gravid enda iallefall.. 

Anonymkode: 76366...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk😍🤩 

i perioder testet jeg både morgen og kveld for å være sikker på at jeg ikke gikk glipp av lh stigningen👍🏼 Men usikker når det er best å teste egentlig🤔 

ja, tror det kan virke inn.. uten at jeg skal si altfor mye om det.. men har hørt om andre som har det som ikke har blitt gravid enda iallefall.. 

Anonymkode: 76366...bc7

Okei, skal prøve å teste oftere 🤩😻 hm ja... er redd for at jeg har utviklet det etter jeg har gått på p-piller i 8 år i strekk... har hatt en del plager med cyster på eggstokkene. Vært innlagt flere ganger, men legene ønsker ikke å opperere med tanke på at jeg er så ung og at de ønsker at det skal ordne seg selv så de slipper å evt skade noe... men har alle symptomer på endometriose.. å da mener jeg alle, og har lest at de ikke kan finne ut om det er dette uten at de oppererer... er så nervøs for at dette stopper for meg🥺🥺

Anonymkode: c19d9...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Årh, så kjedelig da!😩🥺 

håper det ordner seg for deg!! 

Masse lykketil😘🙌🏼 

Anonymkode: 76366...bc7

Tusentakk🤩😘

Anonymkode: c19d9...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teststreken skal vel være minst like sterk eller sterkere for at den skal være positiv tror jeg..😩

Anonymkode: 76366...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Teststreken skal vel være minst like sterk eller sterkere for at den skal være positiv tror jeg..😩

Anonymkode: 76366...bc7

Ja har sett det.. men skjønner ikke hvorfor mine ikke evt blir helt negativ eller positiv da. Dem bare forblir sånn😫

Anonymkode: c19d9...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine ble aldri helt negative heller.. tror kanskje man som regel har litt av det hormonet i urinen. Men at det forsterkes rundt eggløsning.. om jeg ikke tar helt feil🤔 

Anonymkode: 76366...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mine ble aldri helt negative heller.. tror kanskje man som regel har litt av det hormonet i urinen. Men at det forsterkes rundt eggløsning.. om jeg ikke tar helt feil🤔 

Anonymkode: 76366...bc7

Okei🤭🤭🙈 takk for svar!

Anonymkode: c19d9...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om ikke positive så veldig nære iallefall! Jeg syns de ser positive ut, uten at jeg er noe ekspert på området da! Ville testet igjen nå ikveld eller i morgen tidlig!😃

Anonymkode: 76366...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min i den pp jeg ble gravid! Den var veeeeldig positiv da, så var ikke i tvil! Men som sagt, jeg ville testet igjen i kveld eller i morgen tidlig å sett om det blir enda sterkere positiv!!🤞🏼 

EA8F74E5-56D1-4AF5-B4B8-7CCCCDCE0456.jpeg

Anonymkode: 76366...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her er min i den pp jeg ble gravid! Den var veeeeldig positiv da, så var ikke i tvil! Men som sagt, jeg ville testet igjen i kveld eller i morgen tidlig å sett om det blir enda sterkere positiv!!🤞🏼 

EA8F74E5-56D1-4AF5-B4B8-7CCCCDCE0456.jpeg

Anonymkode: 76366...bc7

Testet i mårrest, var litt sterkere men var nesten ikke synlig. Men ska ta ny når jeg kommer hjem etter jobb, så kan legg ut bilde da 🙈 ja din var jo veldig positiv!!!

Anonymkode: c19d9...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, den er uten tvil positiv 😃😃 så nå må dere legge inn aksjer de neste dagene🤞🏼🤞🏼

Anonymkode: 76366...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk🥰 

lykketil du også🙌🏼🤩😙

Anonymkode: 76366...bc7

Tusentakk🤩😙😙😙

Anonymkode: c19d9...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.11.2018 den 23.10, Anonym bruker skrev:

Sånn er testene mine hele tiden... 😨

71484963-878F-47B4-BA73-3E1E67B8208B.jpeg

Anonymkode: c19d9...fc9

Den skal ikke være positiv andre ganger enn rundt lh stigning ved eggløsning. Er du usikker så kjøp digitale, har veldig god erfaring med Cb sine 😊

Anonymkode: b18b6...74e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.12.2018 den 12.04, Anonym bruker skrev:

Den skal ikke være positiv andre ganger enn rundt lh stigning ved eggløsning. Er du usikker så kjøp digitale, har veldig god erfaring med Cb sine 😊

Anonymkode: b18b6...74e

Okei! Tusentakk for svar 😊

Anonymkode: c19d9...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...