Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #1 Skrevet 25. november 2018 Hva er det morsomste du vet? Hva får deg til å skratte høyt, le lenge, humre fornøyd, tørke tårer av latter - er det en type humor, eller et program, eller en film, eller en komiker, eller ufrivillig morsomme mennesker rundt deg? (Og har du linker er det fint, jeg har en lang og kjedelig nattevakt foran meg.) Anonymkode: 1dd49...d9a
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #2 Skrevet 25. november 2018 Fawlty Towers The Hangover, jeg holdt seriøs på å tisse på meg Hvis du liker Ricky Gervais kan du lete etter Red Nose Day der han hjelper folk i Afrika Anonymkode: a008c...e9a
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #3 Skrevet 25. november 2018 mot i brøstet Full/fuller house friends Anonymkode: 5e039...25c
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #4 Skrevet 25. november 2018 Søk opp women fail compilation på Youtube. Funker alltid! Jeg pleier bare å begynne med en, så gir Youtube meg resten Ellers synes jeg alt med Modern Family er gøy. Spesielt memes fra serien. Hvis du har sett serien: https://www.google.com/search?q=modern+family+memes&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi_o_-FxvDeAhXjoosKHYNNBhQQ_AUIDigB&biw=1280&bih=610 Anonymkode: d09ee...b01
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #5 Skrevet 25. november 2018 «Ikke lov å le» eller hva det nå heter på vgtv. Ler så jeg griner. Anonymkode: 57c38...495
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #6 Skrevet 25. november 2018 Jeg har en ting jeg ler så tårene triller av hver eneste gang, men den er litt privat så kan ikke linke. Men det er altså moren min som har laget en rørende hilsen til meg på FB med fine ord og bilder til bursdagen min. Det er bare det at det er bilde av søsteren min hun har brukt 😂😂😂😂 De kommentarene og den tabben er beste bursdagsgaven ever! Hver gang jeg trenger å le plukker jeg bare den frem 😂😂😂 å jeg bruker det for det det er verdt 😂😂😂 Rett og slett priceless. Anonymkode: d8945...1e8
Anonym bruker Skrevet 26. november 2018 #7 Skrevet 26. november 2018 Vidroen: Hamster is brooken. Finner den på YouTube, jeg får dessverre ikke lagt inn link da jeg bare blir overført til appen. Anonymkode: 8aaa1...190
Anonym bruker Skrevet 26. november 2018 #8 Skrevet 26. november 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vidroen: Hamster is brooken. Finner den på YouTube, jeg får dessverre ikke lagt inn link da jeg bare blir overført til appen. Anonymkode: 8aaa1...190 Den hamsteren med star gazing? Det er en nevrologisk sykdom, som kan være dødelig. Beklager, ler ikke av syke dyr. Anonymkode: d6d08...8f9
Anonym bruker Skrevet 26. november 2018 #9 Skrevet 26. november 2018 Jeg ler aller mest av komiske misforståelser. Når noen misoppfatter en situasjon, og reagerer ut fra hvordan han/hun tror den er. Litt vanskelig å forklare. Anonymkode: 52e83...9b9
Anonym bruker Skrevet 26. november 2018 #10 Skrevet 26. november 2018 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva er det morsomste du vet? Hva får deg til å skratte høyt, le lenge, humre fornøyd, tørke tårer av latter - er det en type humor, eller et program, eller en film, eller en komiker, eller ufrivillig morsomme mennesker rundt deg? (Og har du linker er det fint, jeg har en lang og kjedelig nattevakt foran meg.) Anonymkode: 1dd49...d9a Jeg ler meg fordervet når folk feks går rett på et vindu fordi de ikke såg det var vindu der og lignende. Gikk i byen alene en gang, såg tilfeldigvis til siden da en dame gikk rett på en dør, og jeg måtte faktisk stoppe fordi jeg lo så fælt😂😂😂 Det fikk bra med dama, liker ikke hvis noen skader seg, hun var bare megaflau😂😂 Anonymkode: 97f37...563
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå