Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #1 Skrevet 25. november 2018 Før jeg ble gravid hadde jeg øyebetennelse ca annenhvert år (er sanns plaget med det som bivirkning etter synslaser). Nå er jeg gravid og har øyebetennelse for 2.gang på 3 uker, dog ikke like ille som sist, men ille nok. Jeg spiser like sunt som før og har ellers ingen endringer i livsstilen. Er det slik at jeg kan være mer plaget siden jeg er gravid? Anonymkode: 9c23e...15d
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #2 Skrevet 25. november 2018 Ja, kroppen setter ned immunforsvaret for at fosteret som jo et en fremmedlegeme ikke skal støtes ut Anonymkode: 8d2f6...225
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #5 Skrevet 25. november 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, kroppen setter ned immunforsvaret for at fosteret som jo et en fremmedlegeme ikke skal støtes ut Anonymkode: 8d2f6...225 Ok, det forklarer Anonymkode: 9c23e...15d
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #6 Skrevet 25. november 2018 Okei, da vet jeg hvorfor jeg har hyppige øyebetennelser for tiden. Så satser jeg på at når barnet er ute er alt greit 😊 HI Anonymkode: 9c23e...15d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå