Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #1 Skrevet 25. november 2018 Jeg er rett over 6 mnd gravid. (Ikke første svangerskapet) Har lenge følt det som jeg har en blåveis fremme ved siden av lysken på venstre side. Men har tenkt at det er ikke så unormalt å være øm over skambenet. De siste dagene har det begynt å gjøre mer vondt. På morgenen når jeg våkner og står opp kjennes det nesten ut som området skal sprenge. Men så blir det mindre vondt etter litt. Men er ubehagelig hele tiden. Nå syntes jeg blodårene i lysken og utover låret er blitt mer synlig, litt usikker på om det i dag har kommet åreknuter på et sted der. Litt lenger ned i lysken er det blitt blått. Ser ut som etter at de har tatt blodprøve. Er dette normalt? Noen med erfaringer? Hilsen ei som blir litt skeptisk når nye vondter dukker opp. Anonymkode: 6cd06...341
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #3 Skrevet 25. november 2018 Les om symfyseløsning og se om du kjenner deg igjen. Evt snakk m jm Anonymkode: bdb1b...04c
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #4 Skrevet 25. november 2018 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Les om symfyseløsning og se om du kjenner deg igjen. Evt snakk m jm Anonymkode: bdb1b...04c Følerdet sitter mer opp under huden om det går an å forklare det slikt, enn i selve symfysen. Anonymkode: 6cd06...341
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #5 Skrevet 25. november 2018 gå til legen Anonymkode: b3b46...464
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå