Gå til innhold

Cubus og Big smile day (-40%)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte to varer på den dagen, 13.11, som er straks to uker siden. Ikke fått varene. 19.11 fikk jeg en mail med beklager ventetiden, og at jeg får 15%rabatt på neste kjøp dersom jeg handler noe der i løpet av halvannen måned 😂

Men etter det har jeg ikke hørt noenting. Hvor lenge kan jeg vente før jeg kan kreve pengene tilbake og kansellere kjøpet?

Anonymkode: 62c86...40d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk pakken på fredag. Så den er nok straks i posten

Anonymkode: 7f19a...514

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fikk pakken på fredag. Så den er nok straks i posten

Anonymkode: 7f19a...514

Hvorfor får du før meg 😂😂😂 

Men jeg skulle få mail når den er sendt og den er ikke engang sendt! så neppe rundt hjørnet...

Skrevet

Jeg fikk mail på fredag at varene var sendt så kanskje du er heldig og får i morgen. Fikk også mail om 25% (ikke mye å skryte av). Purret for en uke siden og da fikk jeg svar at det tok tid pga de fikk like mange bestillinger på en dag som de pleier få på en mnd. 

Anonymkode: d7635...c6e

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg fikk mail på fredag at varene var sendt så kanskje du er heldig og får i morgen. Fikk også mail om 25% (ikke mye å skryte av). Purret for en uke siden og da fikk jeg svar at det tok tid pga de fikk like mange bestillinger på en dag som de pleier få på en mnd. 

*15%

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Aha.. Skjønner det da. Men jeg bestilte nesten med en gang det starta så rart at jeg havna så langt bak i køen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...