Gå til innhold

Har tannlegen bare gjort vondt verre for deg også?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere funnet veien til tannlegen etter lette verk for så å komme hjem igjen med skrikende smerte? Seriøst, Jeg får verken sove eller spise, får bare lyst til å rive av meg håret, sånn har livet mitt vært de siste 3 dagene. Det er helt umulig å beskrive smertene, må si at dette er det verste jeg har opplevd i hele mitt liv. Skal aldri til tannlegen igjen etter det her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutes ago, Mohammed145 said:

Har noen av dere funnet veien til tannlegen etter lette verk for så å komme hjem igjen med skrikende smerte? Seriøst, Jeg får verken sove eller spise, får bare lyst til å rive av meg håret, sånn har livet mitt vært de siste 3 dagene. Det er helt umulig å beskrive smertene, må si at dette er det verste jeg har opplevd i hele mitt liv. Skal aldri til tannlegen igjen etter det her.

Til tannlegen igjen må du nok for å få fikset dette. Er det så helvetes vondt burde du ta en tur til tannlegevakten.

Jeg hadde veldig vondt etter å ha rotfyllt en tann, men det gav seg i løpet av et døgn.

Anonymkode: 3f4e2...9dd

Skrevet

Nei, det er nok mye lurer å sitte hjemme og hyle av smerte. Skriv mange nok innlegg her, så går det nok over av seg selv. Du kan jo prøve å trøste deg med dine meningsfeller, Karius og Baktus: "Tannleger er noe av det verste som fins" 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...