Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #1 Skrevet 25. november 2018 Jeg har så tørre føtter og hard hud på hælene at det har kommet sprekker. Har tenkt pytt pytt en stund men nå er det faktisk vondt å gå på dem. Noen som har noen gode kjerringråd? Å bare dytte på med masse kremer fjerner ikke cm med hard vond hud...ei heller sprekkene 😞 Anonymkode: ebf4d...58e
Lille krøll Skrevet 25. november 2018 #2 Skrevet 25. november 2018 Jeg hadde samme. For meg hjalp det å bruke babyfoot og så begynne å skrape 1-2 ganger i uken i dusjen og smøre hver kveld. https://www.vita.no/baby-foot-fotpeeling?esv_medium=SEA_Shopping&esv_source=Google&esv_campaign=5.Shopping-Brands&gclid=Cj0KCQiArenfBRCoARIsAFc1Fqf3LnTk-aZ1JVJ7Q2xcF1WEFBr5MV_FrCJyvkPlcBx5Zw40akjpe6MaAuJ4EALw_wcB https://www.boots.no/product/boots-pharmaceuticals-hard-hud-fjerner-produkt761377
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #3 Skrevet 25. november 2018 Gå til fotpleier og få stelt de skikkelig der, så er det lettere å vedlikeholde etterpå Anonymkode: 071fa...8bf
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #4 Skrevet 25. november 2018 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gå til fotpleier og få stelt de skikkelig der, så er det lettere å vedlikeholde etterpå Anonymkode: 071fa...8bf Ja jeg vet det - men jeg skammer meg sånn over beina så det skjer ikke 😕 Anonymkode: ebf4d...58e
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #5 Skrevet 25. november 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja jeg vet det - men jeg skammer meg sånn over beina så det skjer ikke 😕 Anonymkode: ebf4d...58e Ingen grunn til å skamme deg, en fotpleier har sett det meste. Og hvis beina dine er så ille, så er det nesten umulig for deg å fikse det selv Anonymkode: 071fa...8bf
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #6 Skrevet 25. november 2018 Jeg hadde det som deg for to år siden. Det jeg har gjort for å forbedre situasjonen er å begynne å gå med innesko, spise mye mer fett og mindre sukker i kosten, smøre med cracked heel creme på kvelden og sove med sokker på (ikke hver kveld) dra i svømmehallen for å svømme og ta badstue regelmessig. Filer aldri. Nå er de helt fine. Ikke supermyke, men de sprekker ikke og er ikke vonde lenger... Anonymkode: 75a42...1b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå