Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #1 Skrevet 25. november 2018 Er gravid for andre gang. Kranglet med barnefar, og han sa at han planla å få et barn til med meg for så å gå ifra meg et år etter fødselen sånn at Nr 1 har er helsøsken. For sent for abort, føler meg veldig lurt. Ønsket egentlig ikke Nr 2. Anonymkode: 172f5...01a
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #2 Skrevet 25. november 2018 I alle dager. Hvem gjør sånt. Du har min fulle sympati. Nå vet du i det minste hvordan mannen tenker. Anonymkode: 28788...e53
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #3 Skrevet 25. november 2018 Kjipt og oppdage slik. Men siden du skriver at du ikke ønsket nr 2. Hvorfor tok du ikke ansvar for egen prevensjon? Anonymkode: 83dc0...ffd
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #4 Skrevet 25. november 2018 Det samme skjedde med meg, når jeg var 8 måneder på vei sa han det. Vi forsøkte å holde sammen et par år til, men jeg mistet all respekt og det ble slutt... Det er helt jævlig å høre noe sånt, men det vil bli bedre og du kommer deg gjennom dette. Jeg endte opp med en nydelig gutt til som jeg hvertfall ikke angrer på at kom inn i livet mitt😊 Anonymkode: 9521e...485
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå