Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #1 Skrevet 25. november 2018 Her blir det : Mandag Laks og salat på meg, fiskepinner og pasta på barnet ( og litt Augurk, paprika og mais ) Tirsdag : Julepølser og salat på meg og, samme med barnet,men med pasta evt ris Onsdag : vet ikke han er hos far og jeg skal til mine foreldre Torsdag : hjemmelaget kylling nuggents, ris , salat og en saus Fredag : Julebord på meg, så da blir det vel juletallerken :), min sønn skal til foreldrene mine Lørdag : 70års dag, så der blir det snitter og pizza + kaker Søndag : vet ikke ennå,men mye mulig til blir ostesnizel, grønnsaker og potetmos idag blir det pytt i panne med egg Anonymkode: 139b8...4e5
frk Nilsen Skrevet 25. november 2018 #2 Skrevet 25. november 2018 Setter kun tom fredag. Jeg og eldste reiser bort etter jobb/skole på fredag. I dag skal vi ha Lasagne. Mandag: Svin ytrefilet med rotgrønnsaker Tirsdag: Gulrotsuppe med foccacia eller grove scones Onsdag: Pasta penne med pesto (hvilke grønnsaker og type protein bestemmer vi oss for nå vi nærmer oss onsdagen) Torsdag: Thai-inspirert kyllinggryte Fredag: Pizza
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #3 Skrevet 25. november 2018 1 minute ago, frk Nilsen said: Setter kun tom fredag. Jeg og eldste reiser bort etter jobb/skole på fredag. I dag skal vi ha Lasagne. Mandag: Svin ytrefilet med rotgrønnsaker Tirsdag: Gulrotsuppe med foccacia eller grove scones Onsdag: Pasta penne med pesto (hvilke grønnsaker og type protein bestemmer vi oss for nå vi nærmer oss onsdagen) Torsdag: Thai-inspirert kyllinggryte Fredag: Pizza lager du gulrot suppe selv ? det høres veldig godt ut Anonymkode: 139b8...4e5
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #4 Skrevet 25. november 2018 Her blir det Søtpotetsuppe med pestorundstykker Flesk og duppe Laks i form med poteter og grønnsaker Quinoaboller i pita Chili sin carne m quesedillas Anonymkode: e9722...748
sug lut Skrevet 25. november 2018 #5 Skrevet 25. november 2018 Tja, utfra det jeg har nå (og den store butikkavsmaken jeg har konstant) blir det antakelig squashsuppe med trøffeloljemarinerte epler en dag, tomatsuppe en dag, laks og ertepuré en dag, woka svinekjøtt og grønnsaker en dag, kyllingfileter og aspargesbønner en dag og pasta med kjøttsaus en dag.
frk Nilsen Skrevet 25. november 2018 #6 Skrevet 25. november 2018 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: lager du gulrot suppe selv ? det høres veldig godt ut Anonymkode: 139b8...4e5 Ja, ganske enkelt. Kok 5-6 gulrøtter sammen med et par poteter, litt hvitløk, ingefær i grønnsakskraft eller kyllingkraft. Når dette er mørt kjør det glatt i stavmikseren eller i en blender. Jeg bruker også en boks kokosmelk eller matfløte. Smak til med salt, pepper, sitronsaft, chili (tabasco) og finhakket koriander til slutt.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #7 Skrevet 25. november 2018 Vi har ferie denne uka 🙂 så vi skal farte rundt å besøke familien hele uka, å gå ut å spise en dag. Det blir utrolig herlig med en hel uke uten å tenke på hva vi skal ha til middag 🙂🙂. Anonymkode: fb52e...502
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #8 Skrevet 25. november 2018 Lammekoteletter, potet, sjysaus med løk og blomkål i dag Fiskeboller i hvit saus, potet, raspet gulrot på mandag. Lapskaus på tirsdag. Hjemmelagde fiskekarbonader, med potet og gulrot på onsdag. Pølser med brød, kaker og gele. Torsdag skal vi direkte fra SFO til avslutning på en av aktivitetene barna er med på, og dette er det som serveres. Pasta Bolognese på fredag. Komper med dott i og smelta smør til på lørdag. Hønsefrikasse på søndag. Alt med forbehold om endringer underveis . Anonymkode: 5b427...fee
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #9 Skrevet 25. november 2018 11 hours ago, sug lut said: Tja, utfra det jeg har nå (og den store butikkavsmaken jeg har konstant) blir det antakelig squashsuppe med trøffeloljemarinerte epler en dag, tomatsuppe en dag, laks og ertepuré en dag, woka svinekjøtt og grønnsaker en dag, kyllingfileter og aspargesbønner en dag og pasta med kjøttsaus en dag. hørtes godt ut dette Anonymkode: 139b8...4e5
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #10 Skrevet 25. november 2018 11 hours ago, frk Nilsen said: Ja, ganske enkelt. Kok 5-6 gulrøtter sammen med et par poteter, litt hvitløk, ingefær i grønnsakskraft eller kyllingkraft. Når dette er mørt kjør det glatt i stavmikseren eller i en blender. Jeg bruker også en boks kokosmelk eller matfløte. Smak til med salt, pepper, sitronsaft, chili (tabasco) og finhakket koriander til slutt. den skal prøves Anonymkode: 139b8...4e5
skinnfilla Skrevet 25. november 2018 #11 Skrevet 25. november 2018 mandag skal vi til Svigers på førjulskos og kommer til påsmurte rundstykker( hjemmebakt så klart😉) og kake Tirsdag blir det julepølse , brunsaus, rødkål potet og gulrot onsdag blir nok fiskesuppe og baguetter torsdag skal min datter lage tikka masala😋 fredag skal vi ha reker og krabbe Lørdag gjetter jeg pizza/burger/taco/nachos søndag blir årets første runde med pinnekjøtt hos mamma😬
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #12 Skrevet 25. november 2018 Man:spagetti,kjøttdeig,dolminosaus Tir:Kjøttkaker,poteter,makaroni,brokkoli,gulrøtter,brokkoli og brun saus ons:fiskesuppe og rundstykker Tor:Fiskekaker,poteter,gulrøtter og brun saus Fre:pizza med biff Lør:usikker søn:roastbeef ,poteter og grønnsaker Anonymkode: a6273...e25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå