Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #26 Skrevet 25. november 2018 Altså, kan alle deres 4-5 åringer svømme? Hvis ikke, hvorfor i all verden synes dere det er trygt å slippe dem alene i et basseng med masse andre barn og EN badevakt?! HI: uansett hva invitasjonen betyr, hadde jeg vært i bassenget sammen med barnet. Kan ikke far eller annet familiemedlem dra? Anonymkode: 04789...5db
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #27 Skrevet 25. november 2018 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Altså, kan alle deres 4-5 åringer svømme? Hvis ikke, hvorfor i all verden synes dere det er trygt å slippe dem alene i et basseng med masse andre barn og EN badevakt?! Det er da ingen som har sagt at de synes det er greit Anonymkode: 34b85...d1e
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #28 Skrevet 25. november 2018 Spør dem og godta at du må bli med på noen ting du ikke liker om barnet skal få være med på det samme som vennene. Anonymkode: df6ee...790
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #29 Skrevet 25. november 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Altså, kan alle deres 4-5 åringer svømme? Hvis ikke, hvorfor i all verden synes dere det er trygt å slippe dem alene i et basseng med masse andre barn og EN badevakt?! HI: uansett hva invitasjonen betyr, hadde jeg vært i bassenget sammen med barnet. Kan ikke far eller annet familiemedlem dra? Anonymkode: 04789...5db Garantert badevakt i tillegg til foreldre. Badevakt har det overordnede ansvaret mtp. sikkerheten. Vi har både arrangert og vært i badebursdag. Da har kravet fra badelandet vært x antall voksne for så så mange barn. Anonymkode: d0bfc...764
Anonym bruker Skrevet 26. november 2018 #30 Skrevet 26. november 2018 På 25. november 2018 den 1.11, Anonym bruker skrev: Hi her Takker for alle svarene. Jeg har nå undersøkt litt mer og det viser seg at det mangler et skriv som skal følge invitasjonen. Det skal feks stå: Er ditt barn svømmedyktig? Det skal være flere spørsmål men poenget er at svarene skal tilbake til svømmehallen. Det er ikke vanlig å feire slik bursdag når man ikke engang går på skolen. Vi har nå takket nei til invitasjonen. Vi vurderte invitasjonen som "lite seriøs" og lite gjennomtenkt. Anonymkode: 2ba32...372
Anonym bruker Skrevet 27. november 2018 #31 Skrevet 27. november 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Hi her Takker for alle svarene. Jeg har nå undersøkt litt mer og det viser seg at det mangler et skriv som skal følge invitasjonen. Det skal feks stå: Er ditt barn svømmedyktig? Det skal være flere spørsmål men poenget er at svarene skal tilbake til svømmehallen. Det er ikke vanlig å feire slik bursdag når man ikke engang går på skolen. Vi har nå takket nei til invitasjonen. Vi vurderte invitasjonen som "lite seriøs" og lite gjennomtenkt. Anonymkode: 2ba32...372 Herre min hatt 🙄 Hvorfor ikke bare spørre foreldrene til bursdagsbarnet? Du får det hele til å høres ut som om de har rottet seg sammen kun for å gjøre livet surt for deg. La barnet ditt delta på denne bursdagen. Så sitter du sammen med de andre av foreldrene som ikke er i vannet å drikk kaffe. Vanskeligere er det ikke. Du vurderer invitasjonen som lite seriøs og ikke gjennomtenkt??? Nei, Gud gi meg styrke!!! Anonymkode: e97e4...3ae
Anonym bruker Skrevet 27. november 2018 #32 Skrevet 27. november 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Hi her Takker for alle svarene. Jeg har nå undersøkt litt mer og det viser seg at det mangler et skriv som skal følge invitasjonen. Det skal feks stå: Er ditt barn svømmedyktig? Det skal være flere spørsmål men poenget er at svarene skal tilbake til svømmehallen. Det er ikke vanlig å feire slik bursdag når man ikke engang går på skolen. Vi har nå takket nei til invitasjonen. Vi vurderte invitasjonen som "lite seriøs" og lite gjennomtenkt. Anonymkode: 2ba32...372 Du hadde allerede bestemt deg for at dette skulle dere ikke, så at du ser invitasjonen som lite seriøs og lite gjennomtenk er bare en unnskyldning Anonymkode: 34b85...d1e
Anonym bruker Skrevet 28. november 2018 #33 Skrevet 28. november 2018 Hi, det er faktisk en liten femåring som har bursdag her. Det virker som du glemmer det oppi din egen navlebeskuelse. Jeg er selv overvektig, men klarer ikke i min villeste fantasi å forstå at det gir deg en unnskyldning inne i ditt eget hode til å rakke ned på denne femåringens foreldre (som er "useriøse" og "ureflekterte") og bare takke nei uten videre. Du kunne jo ringt dem og tipset dem om at dette skrivet fra badelandet manglet? Anonymkode: ce457...7a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå