Gå til innhold

Mensen etter prevensjon


erosrose

Anbefalte innlegg

Når fikk dere mensen igjen etter dere sluttet på prevensjon? I mitt tilfelle p-stav. Til tirsdag er det 3 uke siden jeg tok den ut (6 nov) og fortsatt ingen mens. Noen andre i samme båt? 

Har murringer i magen, luft i magen, hvit utflod, veldig trøtt å sliten, kvalme her å der, ømme bryster. Men bare negative graviditetstester. Jeg tok hcg blodprøve på mandag (19 nov) men den var på 2, så ikke gravid. 

Men jeg kjenner meg så sykt gravid... kan det være en mulighet for at jeg er gravid? At det var for tidlig til og oppdage enda? 

Noen tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror at jeg fikk mensen med en gang, men jeg gikk på p-piller. Kan være noe annet med en p-stav? 🤔 

om hcg er på 2 så er du nokk ikke gravid.. om du prøver å bli gravid så ville jeg ha latt syklusen kommet seg og prøvd etter 1 syklus 😊 men for alt jeg vet så kan det være tidlig og at det ikke her startet helt enda. 

Har hatt disse symptomene selv, da har det vært mensen, og den har vært forsinket opptil 4-5 dager🙄 

krysser fingrene på at du er gravid om det er dette du ønsker 🤩

Anonymkode: 8e91d...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror at jeg fikk mensen med en gang, men jeg gikk på p-piller. Kan være noe annet med en p-stav? 🤔 

om hcg er på 2 så er du nokk ikke gravid.. om du prøver å bli gravid så ville jeg ha latt syklusen kommet seg og prøvd etter 1 syklus 😊 men for alt jeg vet så kan det være tidlig og at det ikke her startet helt enda. 

Har hatt disse symptomene selv, da har det vært mensen, og den har vært forsinket opptil 4-5 dager🙄 

krysser fingrene på at du er gravid om det er dette du ønsker 🤩

Anonymkode: 8e91d...21a

Er ikke helt sikker på hva forskjellen er på p piller å p stav på den måten. Husker sist jeg tok den it så fikk jeg mensen veldig raskt etterpå. Nå er det snart 3 uker siden jeg tok den ut og ingen mens. Så jeg får bare vente å håpe den kommer snart. 

Skal holde tråden oppdatert:) 

tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, erosrose skrev:

Er ikke helt sikker på hva forskjellen er på p piller å p stav på den måten. Husker sist jeg tok den it så fikk jeg mensen veldig raskt etterpå. Nå er det snart 3 uker siden jeg tok den ut og ingen mens. Så jeg får bare vente å håpe den kommer snart. 

Skal holde tråden oppdatert:) 

tusen takk for svar :)

Krysser fingrene for deg😊 ja hold oss oppdatert🤩

Anonymkode: 8e91d...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er i nesten samme sitvasjon som deg, men er bare 1 uke siden jeg tok ut p-stav. Første gang jeg bruker p-stav, men jeg har brukt p-sprøyte tidligere, å da tok det dessverre flere mnd før jeg fikk menstruasjon igjen😕 Huske ikke helt hvor mange, men tror ca 3-4 mnd

Anonymkode: c5d2c...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.12.2018 den 1.01, Anonym bruker skrev:

Er i nesten samme sitvasjon som deg, men er bare 1 uke siden jeg tok ut p-stav. Første gang jeg bruker p-stav, men jeg har brukt p-sprøyte tidligere, å da tok det dessverre flere mnd før jeg fikk menstruasjon igjen😕 Huske ikke helt hvor mange, men tror ca 3-4 mnd

Anonymkode: c5d2c...2c6

Jeg fikk visst mensen etter 1 mnd:) Åssen går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe mensen enda dessverre, men er forberett på at d kan bli litt venting🙂 1 mnd førtes bra ut🤞🏻🤞🏻

Anonymkode: c5d2c...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...