Gå til innhold

Ville dere spist...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere spist en kalkun som gikk ut av dato i april 2018, men som selvsagt har ligget i fryseren hele tiden?

hvis dere var gravid.. 

Anonymkode: 1c0cc...789

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg var i tvil ville jeg funnet noe annet enn alkurat nevnte fryste kalkun å gafle på i svangerskapet 🙂

Tror det er innafor, men stek noen kikerter med salt på i stedet om det gnager så mye som 3% i tvilsorganet.

Skrevet

Ja absolutt! Blir ikke dårlig om den har vert kontinuerlig fryst. I tillegg er det vel best før dato.

Anonymkode: 98940...2f8

Skrevet
3 minutter siden, Cybele skrev:

Hvis jeg var i tvil ville jeg funnet noe annet enn alkurat nevnte fryste kalkun å gafle på i svangerskapet 🙂

Tror det er innafor, men stek noen kikerter med salt på i stedet om det gnager så mye som 3% i tvilsorganet.

Men kjære vene, man må kunne spise normal mat selv om man er gravid. Kalkun er normal mat hos oss i alle fall.

Det var faktisk bare et spørsmål. Du hadde ikke trengt å svare om det plaget deg så veldig at jeg spurte 😉

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men kjære vene, man må kunne spise normal mat selv om man er gravid. Kalkun er normal mat hos oss i alle fall.

Det var faktisk bare et spørsmål. Du hadde ikke trengt å svare om det plaget deg så veldig at jeg spurte 😉

Det plaget ikke meg, leste ut fra innlegget at det plaget deg litt siden du skrev og spurte 🙂

Mente ikke vondt! 

Skrevet

Ja, selvfølgelig. Hvorfor skulle du ikke spise den?

Anonymkode: 9be16...447

Skrevet

Selvfølgelig. Så lenge den har vært frossen er det ikke noe problem.

Anonymkode: 2584f...fba

Skrevet

Ja, selvfølgelig. Hvorfor ikke, liksom? 

Anonymkode: 5a092...a38

Skrevet
5 hours ago, Anonym bruker said:

Ville dere spist en kalkun som gikk ut av dato i april 2018, men som selvsagt har ligget i fryseren hele tiden?

hvis dere var gravid.. 

ingen stress det

Anonymkode: ad9f9...cf7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...