Anonym bruker Skrevet 24. november 2018 #1 Skrevet 24. november 2018 Nå skal jeg lage handleliste og ukeshandle, men hjernen er tom. Noen som har middagstips til en voksen og ett barn? Allerhelst rene varer og snill pris... tusen takk! Anonymkode: 37ead...85c
Optatium Skrevet 24. november 2018 #2 Skrevet 24. november 2018 Vi hadde fylte pitabrød her om dagen. Stekte kylling og krydret med cajunkrydder. La i ønsket salat og grønt. Ellers er det mye medisterfarse på tilbud om dagen, så vi har kjøttkaker og kjøttpudding i fryseren klar til middag.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2018 #3 Skrevet 24. november 2018 Til uken skal vi ha, fiskeboller men hvit saus. laks, med potet og grønnsaker koteletter, med bulgur og salat pasta med kjøttdeig taco Anonymkode: 0fee2...6f1
Anonym bruker Skrevet 24. november 2018 #4 Skrevet 24. november 2018 - koteletter med søtpotetbåter og blomkålmos - spagetti med kjøttsaus - strimlet svinekjøtt med div grønnsaker i tortillalefse eller pitabrød - blomkålform med hvit saus, bacon/skinke/pølse og evt litt revet ost på toppen - kyllingnuggets med båtpoteter eller pommes frites, dipp og salat. Nuggets : kyllingfilet strimles eller kuttes i biter og dyppes i egg og brødrasp - wok med løk, paprika, brokkoli, gulrotstaver, bønnespirer på boks, nudler og strimlet svinekjøtt eller kylllingfilet. evt en ferdig wokblanding - enchiladas med salat - ovnsbakt laks med båtpoteter og ovnsbakte grønnsaker Anonymkode: fec3b...16d
Anonym bruker Skrevet 24. november 2018 #5 Skrevet 24. november 2018 Brokkoli og spinasuppe fra Linda Stuhaug. Falafel laget av kikerter chili sin carne Flesk og duppe Anonymkode: d3eec...86f
Anonym bruker Skrevet 24. november 2018 #6 Skrevet 24. november 2018 til uka blir det : Mandag : Laks og salat til meg og fiskekaker og pasta til gutten Tirsdag : sosisser med salat og sønnen det samme men med ris til Onsdag : vet jeg ikke ,da er jeg hos foreldrene mine og han hos faren Torsdag : hjemmelaget kyliingnuggets med ris og salat Fredag : Julebord så juletallerken Lørdag : 70 årsdag:) pizza og snitter Søndag : Aner ikke ennå Anonymkode: 640a3...9b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå