Gå til innhold

Spam


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan en ikke lenger rapportere tråder til admin? I alle fall, disse trådene bør fjernes. 

 

Anonymkode: 6d93c...e2f

Når man går inn i hver enkelt tråd skal det være et lite flagg øverst til høyre på innlegget. Pga fargeskjemaet til siden er det ltie synlig, jeg skal minne @HanneMari Egmont på å undersøke om det er noe å gjøre med det.

Ellers anbefaler vi å rapportere slike innlegg som spam da vi har en automatisk funksjon som fjerner innlegg etter ett vist antall rapporter fra flere medlemmer.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager har dere bare slettet et av de her innleggene om salg av tabletter, De lå jo tross alt rett etter hverandre

Anonymkode: 1cc44...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor i alle dager har dere bare slettet et av de her innleggene om salg av tabletter, De lå jo tross alt rett etter hverandre

Anonymkode: 1cc44...ea2

Ja her må brukeren slettes.

Anonymkode: 268a6...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ann Christin skrev:

Når man går inn i hver enkelt tråd skal det være et lite flagg øverst til høyre på innlegget. Pga fargeskjemaet til siden er det ltie synlig, jeg skal minne @HanneMari Egmont på å undersøke om det er noe å gjøre med det.

Ellers anbefaler vi å rapportere slike innlegg som spam da vi har en automatisk funksjon som fjerner innlegg etter ett vist antall rapporter fra flere medlemmer.

Ann Christin, admin

Må bare si at på PC er det ikke noe flagg, men en skrift (rapporter innlegg) som er nesten usynlig til man tilfeldigvis sveiper over den eller treffer visse deler av innlegget. Den skriften burde være veldig tydelig hele tiden

Anonymkode: 1cc44...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor i alle dager har dere bare slettet et av de her innleggene om salg av tabletter, De lå jo tross alt rett etter hverandre

Anonymkode: 1cc44...ea2

Er innleggene fortsatt synlige? Her hos meg er alle fjernet. Må evt høre med teknisk om det har skjedd noe feil da.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Ann Christin skrev:

Er innleggene fortsatt synlige? Her hos meg er alle fjernet. Må evt høre med teknisk om det har skjedd noe feil da.

Ann Christin, admin

De var ikke det når jeg postet innlegget mitt for 6 timer siden, men det ser ut som om de er det nå.

Men brukeren som postet innleggene er ikke slettet, og det burde den vel bli?

Anonymkode: 1cc44...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

De var ikke det når jeg postet innlegget mitt for 6 timer siden, men det ser ut som om de er det nå.

Men brukeren som postet innleggene er ikke slettet, og det burde den vel bli?

Anonymkode: 1cc44...ea2

Ah, da skjønner jeg. Det var en automatisk funskjon som nevnt over som fjernet det ene innlegget. Om et vist antall brukere rapporterer ett innlegg som spam vil det forsvinne for brukerne. Det er en nyttig funksjon når f.eks spamboter prøver å få svar på sine tråder og dermed poster mer reklame.

Å slette en bruker er noe man gjør kun om brukerne selv ber om det, ellers har forumet en hel del andre nyttige verktøy som er bedre å bruke ved spambrukere og reklamebrukere som ligger i programvaren.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ann Christin skrev:

Ah, da skjønner jeg. Det var en automatisk funskjon som nevnt over som fjernet det ene innlegget. Om et vist antall brukere rapporterer ett innlegg som spam vil det forsvinne for brukerne. Det er en nyttig funksjon når f.eks spamboter prøver å få svar på sine tråder og dermed poster mer reklame.

Å slette en bruker er noe man gjør kun om brukerne selv ber om det, ellers har forumet en hel del andre nyttige verktøy som er bedre å bruke ved spambrukere og reklamebrukere som ligger i programvaren.

Ann Christin, admin

Så å reklamere for salg av tabletter som man kun får i Norge på resept, bla sterke smertestillende, er ikke nok til å utestenge en bruker? Det er jo brudd på norsk lov. Reglene deres skjønner jeg meg ikke på

Anonymkode: 1cc44...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så å reklamere for salg av tabletter som man kun får i Norge på resept, bla sterke smertestillende, er ikke nok til å utestenge en bruker? Det er jo brudd på norsk lov. Reglene deres skjønner jeg meg ikke på

Anonymkode: 1cc44...ea2

Det er forskjell på å utestenge og slette noen.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ann Christin skrev:

Det er forskjell på å utestenge og slette noen.

Ann Christin, admin

Fakta er jo at brukeren uansett fremdeles har profil her

Anonymkode: 1cc44...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nevt dette med rapporteringsknappen for teknisk, men det krever en del endringer og arbeidstimer som ikke er priotert nå, dessverre. Fra PC vil det synes når du leggger musepekeren over innlegget. 

Hanne Mari, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...