Anonym bruker Skrevet 24. november 2018 #1 Skrevet 24. november 2018 Usikker på om jeg skal bestille kostplan. Har mange kilo jeg skulle gått ned og alle i gruppen skryter så mye av dietten. Problemet er at jeg ikke er så fryktelig kjøttglad, spiser ikke faste oster(bortsett fra smeltet) og heller ikke egg. Anonymkode: f70bb...7f2
Anonym bruker Skrevet 24. november 2018 #2 Skrevet 24. november 2018 Jeg bruker kostplan fra Thor. Fulgte den slavisk i 4 uker og nå følger jeg prinsippene. Begynte på den fordi jeg har fibromyalgia. Har gått ned 61 kg til nå og har fått et nytt liv. Ost og egg trenger du ikke spise, og kjøtt kan du bytte ut med fisk feks. Det finnes mange andre lavkarbo kostplaner, kanskje noen av dem passer bedre? Anonymkode: 5fe30...687
Anonym bruker Skrevet 24. november 2018 #3 Skrevet 24. november 2018 Nå har ikke jeg prøvd Spør Thor sine kostplaner, men jeg går på ketolyse, som er en annen variant av lavkarbo. Siden du er litt begrenset i kostholdet, tror du ikke at det er bedre at du setter deg opp en egen kostplan? Anonymkode: 0e4fd...00c
Anonym bruker Skrevet 24. november 2018 #4 Skrevet 24. november 2018 Jeg er ikke begrenset i kostholdet, men er ikke noen storspiser av kjøtt. Jeg spiser kjøtt som på pizza, kylling er jeg også veldig glad i. Men skal jeg ha hamburger så er det ikke sånn at jeg ser for meg å ikke spise hamburgerbrødet altså. Glad i ost er jeg og, men da smøreoster. Takk for svar! Anonymkode: f70bb...7f2
Anonym bruker Skrevet 24. november 2018 #5 Skrevet 24. november 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er ikke begrenset i kostholdet, men er ikke noen storspiser av kjøtt. Jeg spiser kjøtt som på pizza, kylling er jeg også veldig glad i. Men skal jeg ha hamburger så er det ikke sånn at jeg ser for meg å ikke spise hamburgerbrødet altså. Glad i ost er jeg og, men da smøreoster. Takk for svar! Anonymkode: f70bb...7f2 Jeg mente ikke noe frekt med det altså, mente bare litt begrenset i forhold til de fastsatte planene, ikke begrenset generelt. At kanskje andre planer er bedre, eller følge egen plan. Anonymkode: 0e4fd...00c
Anonym bruker Skrevet 24. november 2018 #6 Skrevet 24. november 2018 Nei, jeg tok det ikke ille opp. Mener bare at jeg spiser alt mulig, men trives godt med variasjon innenfor et måltid. Skal jeg ha biff så synes jeg egentlig sausen og tilbehøret er det beste. Anonymkode: f70bb...7f2
Anonym bruker Skrevet 24. november 2018 #7 Skrevet 24. november 2018 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, jeg tok det ikke ille opp. Mener bare at jeg spiser alt mulig, men trives godt med variasjon innenfor et måltid. Skal jeg ha biff så synes jeg egentlig sausen og tilbehøret er det beste. Anonymkode: f70bb...7f2 Da kan du f.eks. spise salater og ovnsbakte grønnsaker (ikke rotgrønnsaker) med freezing og fløtebasert saus. Protein fra kjøtt, fisk, egg, ost. Det er fett som er viktigst når det gjelder lavkarbo. Anonymkode: 1ac7b...637
Anonym bruker Skrevet 24. november 2018 #8 Skrevet 24. november 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er ikke begrenset i kostholdet, men er ikke noen storspiser av kjøtt. Jeg spiser kjøtt som på pizza, kylling er jeg også veldig glad i. Men skal jeg ha hamburger så er det ikke sånn at jeg ser for meg å ikke spise hamburgerbrødet altså. Glad i ost er jeg og, men da smøreoster. Takk for svar! Anonymkode: f70bb...7f2 Spiser du hamburger så er du jo glad i kjøtt? Anonymkode: 0ddca...1c3
Anonym bruker Skrevet 24. november 2018 #9 Skrevet 24. november 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da kan du f.eks. spise salater og ovnsbakte grønnsaker (ikke rotgrønnsaker) med freezing og fløtebasert saus. Protein fra kjøtt, fisk, egg, ost. Det er fett som er viktigst når det gjelder lavkarbo. Anonymkode: 1ac7b...637 Hva er freezing? Anonymkode: 0e4fd...00c
Anonym bruker Skrevet 24. november 2018 #10 Skrevet 24. november 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva er freezing? Anonymkode: 0e4fd...00c Hehe dressing, det var autokorrekten. Anonymkode: 1ac7b...637
Anonym bruker Skrevet 24. november 2018 #11 Skrevet 24. november 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hehe dressing, det var autokorrekten. Anonymkode: 1ac7b...637 Søren, jeg som tenkte det var noe spennede 😂 Anonymkode: 0e4fd...00c
Anonym bruker Skrevet 24. november 2018 #12 Skrevet 24. november 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Spiser du hamburger så er du jo glad i kjøtt? Anonymkode: 0ddca...1c3 Joa jeg spiser kjøtt, men ikke mengder eller kjøttpålegg. Ligger stort sett igjen halvparten av kjøttet hos meg om jeg bestiller en kjøttrett. Anonymkode: f70bb...7f2
Anonym bruker Skrevet 25. november 2018 #13 Skrevet 25. november 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Joa jeg spiser kjøtt, men ikke mengder eller kjøttpålegg. Ligger stort sett igjen halvparten av kjøttet hos meg om jeg bestiller en kjøttrett. Anonymkode: Google vegetarian low carb, kanskje det er noe mer i din retning. En diett med mye kjøtt er ikke noe for deg. Anonymkode: 1ac7b...637
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå