Gå til innhold

Et lite spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har sagt ja for å være fadder til flyktningehjelpen, og har mottatt første faktura. Han sier at jeg må betale den. Jeg svarer at det er ikke aktuelt, da må vi evt kutte på julematen eller julegaver til ungene. Han er en snill sjel, som dessverre har kjørt økonomien i dass og ikke har hjerte til å si nei.

Mitt spørsmål er, dersom vi ikke betaler, får vi purring da siden han har sagt ja/forpliktet seg? Eller er det en faktura vi kan betale hvis vi har råd til det? Han sier han skal melde seg ut, men at jeg må betale denne første.

Anonymkode: 0afe8...971

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler på at du får purring. Du kan sende dem en e post og spørre, samtidig sier du opp "abonnementet" og ber om kreditnota. Forklar gjerne situasjonen. Lykke til!

Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mannen har sagt ja for å være fadder til flyktningehjelpen, og har mottatt første faktura. Han sier at jeg må betale den. Jeg svarer at det er ikke aktuelt, da må vi evt kutte på julematen eller julegaver til ungene. Han er en snill sjel, som dessverre har kjørt økonomien i dass og ikke har hjerte til å si nei.

Mitt spørsmål er, dersom vi ikke betaler, får vi purring da siden han har sagt ja/forpliktet seg? Eller er det en faktura vi kan betale hvis vi har råd til det? Han sier han skal melde seg ut, men at jeg må betale denne første.

Dere får nok purring, for dere har jo forpliktet dere

Anonymkode: 74086...d5b

Skrevet

Takk for svar :)
Ja, får vel kontakt dem da.

Ble så forbannet at jeg rev fakturaen i mange biter, men får vel bare puzzle den sammen igjen for å finne evt kundenummer, telefonnummer og lignende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...