Gå til innhold

Gullkjede test


Naomi0107

Anbefalte innlegg

Hei folkens, jeg er førstegangsgravid i uke 14+5. Var på en ultralyd i uke 12 hvor hun som tokk ultralyden sa hun trodde det ville bli gutt. Bare lurer på om noen andre har vært på ultralyd så tidlig og om det kjønne dere ble fortalt da stemte overens med det dere fikk vite på rutineultalyd! Skal på en til når jeg er 16+3 for og sjekke kjønn da mannen ikke er i Norge den datoen rutineultralyden er satt. 

Har også prøvd den gullkjede testen, hvor du da holder den over magen og vist den går rundt er det jente, og frem og tilbake betyr gutt. Der viste den jente flere ganger så lurer på om noen andre har prøvd den testen og om ultralyden fortalte det samme som gullkjede testen☺️

Takk for alt av svar! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Pobie skrev:

Vi fikk beskjed om gutt i uke 13 og at det var ca 70% nøyaktig så tidlig, og dette stemte med OUL.

Så gøy! Håper det stemmer med neste ultralyd☺️ Takk for svar 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk vite gutt på første i uke 12 (11+2), vi så også en tydelig «trekant» mellom bena hans der han «satt» på kameraet :) 

Nummer to lå ikke riktig til før i uke 17 (oul-tid), men da så jo vi det før ul-teknikeren rakk å si noe.

Erfaringsmessig så er gutt ganske tydelig tidlig, og oftere tar man feil med jentene. 

Anonymkode: 0a1c2...0b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi fikk vite gutt på første i uke 12 (11+2), vi så også en tydelig «trekant» mellom bena hans der han «satt» på kameraet :) 

Nummer to lå ikke riktig til før i uke 17 (oul-tid), men da så jo vi det før ul-teknikeren rakk å si noe.

Erfaringsmessig så er gutt ganske tydelig tidlig, og oftere tar man feil med jentene. 

Anonymkode: 0a1c2...0b1

Jaa Sastre på at det er gutt, så jo noe mellom bena jeg og da ul-teknikerne lette rundt, men leste i etter tid at det er lett og ta feil så tidlig fordi det er så likt nedtil😅 tusen takk for svar ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fant ut at det var en gutt så tidlig også. Vi prøvde derimot hvitløks testen. Eller mannen gjorde det. 

Han hadde lest et sted at, hvis han spiser litt hvitløk og jeg kjenner lukten med engang så var det en gutt. Om det tok tid eller at jeg ikke kjente det så ville det være jente. 

Vi hadde bare hvitløkspulver, stakkaren viste ikke hvor sterk den var. Så han lukta hvitløk i et par dager. Skal sies at jeg kjente lukta før han rakk å gå inn døra.

Anonymkode: 2bd3e...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Vi fant ut at det var en gutt så tidlig også. Vi prøvde derimot hvitløks testen. Eller mannen gjorde det. 

Han hadde lest et sted at, hvis han spiser litt hvitløk og jeg kjenner lukten med engang så var det en gutt. Om det tok tid eller at jeg ikke kjente det så ville det være jente. 

Vi hadde bare hvitløkspulver, stakkaren viste ikke hvor sterk den var. Så han lukta hvitløk i et par dager. Skal sies at jeg kjente lukta før han rakk å gå inn døra.

Anonymkode: 2bd3e...4f1

Fant det ut via ultralyd altså.  Testen ble tatt før ul. 

Anonymkode: 2bd3e...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi fant ut at det var en gutt så tidlig også. Vi prøvde derimot hvitløks testen. Eller mannen gjorde det. 

Han hadde lest et sted at, hvis han spiser litt hvitløk og jeg kjenner lukten med engang så var det en gutt. Om det tok tid eller at jeg ikke kjente det så ville det være jente. 

Vi hadde bare hvitløkspulver, stakkaren viste ikke hvor sterk den var. Så han lukta hvitløk i et par dager. Skal sies at jeg kjente lukta før han rakk å gå inn døra.

Anonymkode: 2bd3e...4f1

Må prøves ut 😅☺️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...