Gå til innhold

Vanskeligste valget i livet...! Erfaringer??


Puzzled

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt gravid, på tross av ekstrem forsiktighet, så det var et lite sjokk da jeg fant det ut. Vi har 3 fra før, 2 over 10 år og 1 på 1 år. Jeg har super angst for hvordan det kan bli med 2 tette + 2 store. Usikker på om forholdet takler det stressnivået.

Vi hadde egentlig bestemt oss for abort, men da dagen kom så klarte vi ikke gjennomføre det. Nå klarer vi ikke bestemme oss for om vi skal beholde, eller ikke...

Finnes det noen der ute med positive erfaringer med 2 tette attpåklatter??

Endret av Puzzled
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det. Det er kjempe greit når de kan leke sammen. De er jo nesten like gammle.  Behold ungen

Lykke til

Anonymkode: b7d7b...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg har det. Det er kjempe greit når de kan leke sammen. De er jo nesten like gammle.  Behold ungen

Lykke til

Anonymkode: b7d7b...a13

Takk, for svar! :) Hvordan var de første månedene, før den minste hadde lært å krabbe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid igjen (med vilje) da sønnen min var litt over ett år. Han var nesten to år da babyen ble født. Trodde det skulle bli skikkelig stress, men det var egentlig helt greit. Babyen sov mye mens han eldste ble vant til å dele på oppmerksomheten, og etter hvert som babyen var mer våken kunne hun ligge og se på når jeg lekte med broren hennes. Hun kryper ikke fremdeles, men liker å ligge og kikke på det broren gjør og han liker å kose på henne og prøver å underholde henne. Hun sover fremdeles en del på dagtid så da får jeg alenetid med han eldste, og han er barnehagen noen dager i uka og da får jeg alenetid med babyen.

Synes de første 4 ukene egentlig var "verst", pga overgangen fra ett til to barn. Han eldste var fremdeles så ung at han måtte passes på hele tiden. så det var vanskelig å finne tid til å bare sitte og kose med babyen. Etter hvert som han har blitt litt eldre kan han leke litt mer selvstendig og jeg kan slippe han ut av syne i noen minutter av gangen, og det hjelper egentlig veldig. 

Babyen er nå 5 mnd og han eldste er 2 år og 4 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.11.2018 den 0.28, Puzzled skrev:

Takk, for svar! :) Hvordan var de første månedene, før den minste hadde lært å krabbe?

Det gikk greit😉

Anonymkode: b7d7b...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Dette klarer du, og dere! Om litt har dere to stødige barnevakter, og fire søsken som elsker hverandre! Jeg heier på dere!

Jeg har gjennomført en abort av et friskt barn, og det har satt sår i meg som jeg må leve med for alltid, men som for alltid vil gjøre forferdelig vondt. 

Anonymkode: 46096...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...