Gå til innhold

Kan elskeren min sykemelde meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har et yrke der de kan sykemelde. Han har så lyst å dra på langweekendtur en tid jeg skal jobbe. Men han sier han bare kan sykemelde meg siden ingen vet om vår relasjon. Er det ok?

Anonymkode: e906f...fdd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er det ikke ok å snylte

Anonymkode: c73ee...d35

Skrevet

Skal du kanskje skaffe deg et liv, i stedet for å trolle anonymt om så banale oppspinn, som dersom situasjonen hadde vært på ekte, ville betydd at du er en snyltende og tilbakestående dott?

Skrevet

Haha,hoho,hihi.... 

Anonymkode: cef51...19a

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han har et yrke der de kan sykemelde. Han har så lyst å dra på langweekendtur en tid jeg skal jobbe. Men han sier han bare kan sykemelde meg siden ingen vet om vår relasjon. Er det ok?

Du avslører deg selv her pga din uvitenhet... 

Anonymkode: dbc22...3ec

Skrevet
16 minutter siden, Fru Banderas skrev:

Skal du kanskje skaffe deg et liv, i stedet for å trolle anonymt om så banale oppspinn, som dersom situasjonen hadde vært på ekte, ville betydd at du er en snyltende og tilbakestående dott?

Snakk for deg selv.

Skrevet

Selvsagt kan din legevenn sykemelde deg. Det er bare det at din arbeidsgiver kan "challenge " den. Og det er da det kan bli litt kjipt.

Anonymkode: f36a3...561

Skrevet

O M G !

Anonymkode: c5940...d99

Skrevet

Jeg synes det høres ut som en god ide jeg. Er du så heldig å ha en legekjæreste så bruk det for alt det er verdt!! Jeg hadde en eldre venninne i studietiden som er kiropraktor. Hun ga ofte vennegjengen sykemeldinger for å kunne dra på hyttetur f.eks. Null stress 

Anonymkode: cef51...19a

Skrevet

Det holder ikke å bli sykemeldt for å få reise. Du må også informere arbeidsgiver og søke nav om tillatelse. 

Anonymkode: bcfa8...513

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det holder ikke å bli sykemeldt for å få reise. Du må også informere arbeidsgiver og søke nav om tillatelse. 

Edit: informere og få godkjent fra arbeidsgiver. 

Skrevet

Der var du igjen, fastlege fetisjten.

Anonymkode: a7302...a6c

Skrevet

eh, nei, det er ikke greit. Da kan du heller ordne deg fri den langhelgen, enten å bytte helg med noen, eller å ta ut ferie eller avspasering.

Hva skjer den dagen forholdet deres blir avslørt, evt det blir avslørt at dere er sammen på denne weekend turen, da står for det første hans rykte på spill siden han har navnet sitt på sykemeldingen. Og for det andre har du mistet tilliten både hos arbeidsgiver, på legesenteret og på nav.

Anonymkode: 6ddb8...82a

Skrevet

Så klart. Go for it. Lever bare en gang. Er sikkert mange her inne som ville gjort det samme bare uten å si noe om det til noen. ❤👍😉 Folk skal virke så skikkelig. Veldig mange reiser en tur på ferie eller på langhelg når de er langtids sykemeldt f.eks, uten å søke nav om det.,

Anonymkode: e686c...f0f

Skrevet

Så din lege/fysioterapeut-elsker vil gjerne sykemelde deg for å dra på elskovsreise. Dere venter bare på et Final OK fra DIB....? 

Anonymkode: 094c8...cb0

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Så klart. Go for it. Lever bare en gang. Er sikkert mange her inne som ville gjort det samme bare uten å si noe om det til noen. ❤👍😉 Folk skal virke så skikkelig. Veldig mange reiser en tur på ferie eller på langhelg når de er langtids sykemeldt f.eks, uten å søke nav om det.,

Du vet at nav lett kan finne ut av det? Det er og veldig kjedelig hvis man da møter på noen man absolutt ikke burde møte på

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du vet at nav lett kan finne ut av det? Det er og veldig kjedelig hvis man da møter på noen man absolutt ikke burde møte på

Pleier ikke møte så mange kjentfolk på ferie. Men jeg har ikke gjort dette altså. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...