Anonym bruker Skrevet 22. november 2018 #1 Skrevet 22. november 2018 Ble så overasket. Var sammen venninna mi i dag. Hun fikk en tlf fra skoleledelsen med beskjed om å hente sin sønn. Han har store adferdsproblemer , slår sparker , klyper osv .i dag hadde han vært ekstra ille. Men rett før skolen var slutt fikk hun beskjed om å hente for han hadde en trøblete dag. Vennina mi sa at det egentlig ikke passet å hente for vi var langt unna. Men hun fikk beskjed om å hente eller få noen til å komme. For å være på sfo var ikke et alternativ i dag. Hun/han har fått en sjanse om han ikke kan følge regler på sfo må han si opp plassen. For sfo er ikke pliktig og de har ikke mulighet å passe på han. Mer det virkelig lovlig. Hun betaler jo for en tjeneste. Anonymkode: 77886...560
Anonym bruker Skrevet 22. november 2018 #2 Skrevet 22. november 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ble så overasket. Var sammen venninna mi i dag. Hun fikk en tlf fra skoleledelsen med beskjed om å hente sin sønn. Han har store adferdsproblemer , slår sparker , klyper osv .i dag hadde han vært ekstra ille. Men rett før skolen var slutt fikk hun beskjed om å hente for han hadde en trøblete dag. Vennina mi sa at det egentlig ikke passet å hente for vi var langt unna. Men hun fikk beskjed om å hente eller få noen til å komme. For å være på sfo var ikke et alternativ i dag. Hun/han har fått en sjanse om han ikke kan følge regler på sfo må han si opp plassen. For sfo er ikke pliktig og de har ikke mulighet å passe på han. Mer det virkelig lovlig. Hun betaler jo for en tjeneste. Anonymkode: 77886...560 Det hørtes veldig rart ut, de kan vel kreve mer ressurser, men ikke at han skal slutte? Vet et par elever her har vedtak på en til en, altså har de 100% assistent også tiden på sfo. Anonymkode: a0752...df7
Anonym bruker Skrevet 22. november 2018 #3 Skrevet 22. november 2018 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det hørtes veldig rart ut, de kan vel kreve mer ressurser, men ikke at han skal slutte? Vet et par elever her har vedtak på en til en, altså har de 100% assistent også tiden på sfo. Anonymkode: a0752...df7 Han har jo ikke noe vedtak, glemte å skrive i hovedinnlegget at mor ( min venninne) ikke har noe problemer og nekter å utrede han . Skolen har truet med å melde hun til barnevernet for hun ikke ser noe problemer. Anonymkode: 77886...560
Anonym bruker Skrevet 22. november 2018 #4 Skrevet 22. november 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han har jo ikke noe vedtak, glemte å skrive i hovedinnlegget at mor ( min venninne) ikke har noe problemer og nekter å utrede han . Skolen har truet med å melde hun til barnevernet for hun ikke ser noe problemer. Anonymkode: 77886...560 Hbis hun mener at han ikke har noen problemer, så får hun oppdra han skikkelig da, og ikke forvente at SFO skal gjøre det. Selvfølgelig bør de kunne si nei til en drittunge uten oppførsel Anonymkode: 970b7...6aa
Anonym bruker Skrevet 22. november 2018 #5 Skrevet 22. november 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han har jo ikke noe vedtak, glemte å skrive i hovedinnlegget at mor ( min venninne) ikke har noe problemer og nekter å utrede han . Skolen har truet med å melde hun til barnevernet for hun ikke ser noe problemer. Anonymkode: 77886...560 Hvis mor nekter å få utredet ungan, så må det være helt greit at Sfo nekter å ha han der. Klart det kreves ekstra ressurser på slike barn, og uten utredning og evt vedtak kan jo ikke skole/Sfo bare trylle frem noe. Anonymkode: 74d51...6bb
Anonym bruker Skrevet 22. november 2018 #6 Skrevet 22. november 2018 Hva feiler denne moren? Hun må jo ta dette problemet alvorlig! Jeg tipper at skolen og SFO er drittlei av å måtte forholde seg til en mor som gir en lang faen, og nå må de sette foten ned. Mor må komme på banen og ta dette seriøst! Anonymkode: 48153...afc
Anonym bruker Skrevet 22. november 2018 #7 Skrevet 22. november 2018 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva feiler denne moren? Hun må jo ta dette problemet alvorlig! Jeg tipper at skolen og SFO er drittlei av å måtte forholde seg til en mor som gir en lang faen, og nå må de sette foten ned. Mor må komme på banen og ta dette seriøst! Anonymkode: 48153...afc Jeg er så enig med deg. Jeg kjenner disse veldig godt og gutten har problemer. Når de er på besøk hos oss får ikke barna være alene oppe eller i kjellerstuen. Jeg stoler ikke på han. Gutten min går i 3. Klasse og later som han ikke kjenner gutten på Skolen. Anonymkode: 77886...560
Anonym bruker Skrevet 22. november 2018 #8 Skrevet 22. november 2018 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva feiler denne moren? Hun må jo ta dette problemet alvorlig! Jeg tipper at skolen og SFO er drittlei av å måtte forholde seg til en mor som gir en lang faen, og nå må de sette foten ned. Mor må komme på banen og ta dette seriøst! Anonymkode: 48153...afc Vet ikke, hun mener gutten er umoden. Jeg mener også at Sfo gjør riktig i og nekte å ha han der Anonymkode: 77886...560
Fru Banderas Skrevet 22. november 2018 #9 Skrevet 22. november 2018 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vet ikke, hun mener gutten er umoden. Jeg mener også at Sfo gjør riktig i og nekte å ha han der Anonymkode: 77886...560 Mor er i alle fall umoden og lite reflektert, med en unge som oppfører seg som en kuk, og det går utover andre barn og voksne.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2018 #10 Skrevet 22. november 2018 Vi kan jo håpe at skolen melder til Bv sånn at denne gutten kan få hjelp da. -Hva har du gjort for å hjelpe han? Anonymkode: d065b...9ed
Anonym bruker Skrevet 22. november 2018 #11 Skrevet 22. november 2018 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi kan jo håpe at skolen melder til Bv sånn at denne gutten kan få hjelp da. -Hva har du gjort for å hjelpe han? Anonymkode: d065b...9ed Har meldt til BV 2 ganger. Vært undersøkelser men hun kommer seg unna Anonymkode: 77886...560
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå