Gå til innhold

Kan dette være tegn på graviditet?..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har prøvd lenge, også hatt ivf, uten resultat, så det siste året ca har jeg tenkt mindre og mindre på det. Mensen er stabilt ustabil, så jeg følger ikke særlig med på den lengre heller, men jeg fører den fremdeles opp i menskalenderen min.

Men, jeg er uvanlig trøtt, halvdupper på sofaen og gjesper hele dagen. Jeg er også plutselig mer sulten på en måte, kan spise dobbelt av normalt. Jeg blir også småkvalm innimellom nå for tiden, men det er mest på ettermiddag og kveld, ikke på morgenen. Og de siste dagene har jeg følt meg tykkere, men over hele magen og ut på sidene, som om jeg er super oppblåst, men samtidig er det for mykt til å være luft🙈 Iflg kalenderen skulle mensen kommet på lørdag, men den er som sagt ikke alltid til å stole på. Jeg har vært gravid tidligere (3 ganger) og da har det første tegnet alltid vært supervonde pupper, men der kjenner jeg ingenting nå..

Selvsagt kan ingen vite, men jeg begynte plutselig å tenke på det nå i kveld når jeg sto foran speilet og følte at mage og sidevalker plutselig var så "mye". Kan dette som jeg har skrevet over være tegn? Selv om de ømme puppene ikke er der? Ligger altså nå og grubler på dette🙄😅

Anonymkode: 03487...b57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som mitt siste svangerskap. Krysser fingre for deg 😊!

Anonymkode: 85e24...f29

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Høres ut som mitt siste svangerskap. Krysser fingre for deg 😊!

Anonymkode: 85e24...f29

Tusen takk for det, jeg holder igjen på jubelen ennå, har blitt skuffet mange nok ganger, men plutselig ligger dette i hodet mitt igjen etter så lang tid.. Men så bra å høre at det er gjenkjennelig, jeg har hengt meg veldig opp i disse puppene, men kanskje de ikke alltid er et tegn🙏😄

Anonymkode: 03487...b57

Skrevet

Hvorfor ikke ta en test?

Anonymkode: e3292...d79

Skrevet

Ta en test!

Lykke til 🤞🏻😊

Anonymkode: f0121...e52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...