Anonym bruker Skrevet 21. november 2018 #1 Skrevet 21. november 2018 Har Hay nå. Liker de godt, men må byttes ut. Finnes det noe tilsvarende, men litt rimeligere? Anonymkode: 945fb...405
Anonym bruker Skrevet 21. november 2018 #2 Skrevet 21. november 2018 Kjøpte akkurat tre stykker på Kid jeg, for de har 50% på alle pynteputer akkurat nå https://www.kid.no/stue/pynteputer/ Anonymkode: 8fb65...4de
Anonym bruker Skrevet 21. november 2018 #3 Skrevet 21. november 2018 Den dagen jeg begynner å betale 500 kroner for ei sofapute håper jeg virkelig at noen tar tak i meg og legger meg inn på lukket avdeling med tvang. Anonymkode: a422f...9ea
Glitrerose Skrevet 22. november 2018 #4 Skrevet 22. november 2018 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Den dagen jeg begynner å betale 500 kroner for ei sofapute håper jeg virkelig at noen tar tak i meg og legger meg inn på lukket avdeling med tvang. Anonymkode: a422f...9ea Noen kjøper seg tatovering til 15 000,-, noen kjøper dyre felger til bilen, noen bruker penger på restaurant og noen bruker pengene sine på dyre kvalitetsputer. Det er bra vi bor i et fritt land Til HI: du kan jo sjekke Kid, Princess og Jysk. Jeg har sett noe i Hay-stil på Princess, hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå