Gå til innhold

Gir dere gaver til hverandre ? ( ektefelle )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her gir vi ikke vanlige gaver men kun opplevelser . Spahelg, storbyweekend, teater etc 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vi gir hverandre vanlige gaver😊

Skrevet

Absolutt. Det er jo nesten de morsomste gavene å kjøpe.

Vi gir også til våre eks-ektefeller forøvrig.

Anonymkode: 88580...bed

Skrevet

Nei.

Eller han gir til meg da. Og så kjøper han noe til seg selv som liksom er fra meg. 

Anonymkode: 1eb23...77b

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei.

Eller han gir til meg da. Og så kjøper han noe til seg selv som liksom er fra meg. 

Hvorfor gir du ikke?

Skrevet

Selvsagt. Innpakket gave under treet må det være. 

Skrevet

Ja, selvfølgelig! Har f.eks gitt konsertbilletter, da lagde jeg en rebus og rammet inn i en billig ramme fra Claes Olsson. Vi gir alltid noen gaver som ikke er store og seriøse. Ungene skal jo ikke få ha alle pakkene under treet, noe moro må vi ha det og 😉 Hvis vi har hatt et stort innkjøp på fellesen før jul (sofa, TV etc) så har det ikke vært dyre gaver, men da blir det typisk en bok, ny pysj, en film, øl mannen liker, eller vin som jeg liker... Gaver gir vi hverandre uansett!

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor gir du ikke?

Tja si det... kombo av flere ting. Jeg er lat og han bruker uansett ikke det jeg kjøper. 

Han er happy med ordningen da. Ingen klager. 

Skrevet

Ja. Mannen er jo den eneste som forstår hva jeg ønsker meg. For eksempel: pappa sier at jeg må skrive ønskeliste. Jeg sender en sms med bl. a. Holtzweiler-skjerf. På julaften får jeg et skjerf fra cubus. Mannen min vet at jeg faktisk ikke ønsket meg et helt random skjerf, men akkurat det skjerfet, også kjøper han det. 

Det er likens andre veien. 

Anonymkode: f89f4...aed

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Mannen er jo den eneste som forstår hva jeg ønsker meg. For eksempel: pappa sier at jeg må skrive ønskeliste. Jeg sender en sms med bl. a. Holtzweiler-skjerf. På julaften får jeg et skjerf fra cubus. Mannen min vet at jeg faktisk ikke ønsket meg et helt random skjerf, men akkurat det skjerfet, også kjøper han det. 

Det er likens andre veien. 

Anonymkode: f89f4...aed

Mamma sluttet å kjøpe ulltrøye til meg når jeg var 35år, det tok sin tid å skjønne at jeg er allergisk mot ull 😂

Skrevet
18 minutter siden, frk Nilsen skrev:

Mamma sluttet å kjøpe ulltrøye til meg når jeg var 35år, det tok sin tid å skjønne at jeg er allergisk mot ull 😂

Akkurat den skjønner jeg mora di på! :) Jeg vil fremdeles ikke være med på at ull klør selv om både min far og sønn nekter å bruke det, selv om jeg har slutta å kjøpe til dem, da. Man skal ha ull! Og det er ikke allergi hos noen av dem, altså, de er bare kløene i hodet. Men hvis du klør av Devold med flossa innside sitter kløen ikke i kroppen, spør du meg. Man SKAL ha ull! :D  

Skrevet

Nei det gjør vi ikke 

Anonymkode: a6171...913

Skrevet

Selvfølgelig.

Anonymkode: 5d2de...c83

Skrevet

Ja! De beste gavene er fra mannen, får både turer, opplevelser og andre gaver. I fjor til jul fikk jeg en Rolex. Han overrasker stadig selv etter 15 år❤️ Han kan også komme med en overraskelse på en helt vanlig hverdag også. Han får selvfølgelig gave tilbake.  

Anonymkode: 5951d...f67

Skrevet
1 time siden, sug lut skrev:

Akkurat den skjønner jeg mora di på! :) Jeg vil fremdeles ikke være med på at ull klør selv om både min far og sønn nekter å bruke det, selv om jeg har slutta å kjøpe til dem, da. Man skal ha ull! Og det er ikke allergi hos noen av dem, altså, de er bare kløene i hodet. Men hvis du klør av Devold med flossa innside sitter kløen ikke i kroppen, spør du meg. Man SKAL ha ull! :D  

Jeg VIL! Tro meg - jeg har prøvd selv. Er Ullnazi på ungene da... Finner dyre, men bra varianter (ikke like kult design har super heller) 

Skrevet
1 time siden, sug lut skrev:

Nei nei nei, så uvitende er det ikke lov til å være

Anonymkode: 9cc61...775

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei nei nei, så uvitende er det ikke lov til å være

Anonymkode: 9cc61...775

Eh... Så du smileyene?

Skrevet

Vi har alltid kjøpt til hverandre. Men nå skal vi på kjærestetur i stedenfor💃💃💃

Skrevet

Ja, men ikke nødvendigvis av den dyreste sorten, men vi gir med hjertet og en dæsj humor. I fjor fikk jeg klippekort på massasje samt diverse massasjeoljer. Riktignok klippekort med vilkår med veldig liten skrift da men😂 Han må ha brukt lang tid på den bittelille skriften og det sier jo litt :) 

Skrevet

Vi kjøper ofte en felles gave til oss fra oss. I år har vi kjøpt en gave til hver isteden.

Anonymkode: f11fb...0f8

Skrevet
10 timer siden, frk Nilsen skrev:

Jeg VIL! Tro meg - jeg har prøvd selv. Er Ullnazi på ungene da... Finner dyre, men bra varianter (ikke like kult design har super heller) 

Jeg prøvde å være ullnazi med eldste, men måtte bare forbarme meg over ham da jeg skjønte at han er nøyaktig like følsom som meg. Så nå går han i fleece og dritt, for jeg husker ennå med gru vinter etter vinter med hjemmestrikket balaclava som selvsagt ikke kunne klø for det var jo baaaabyull! Det klødde som F, baby eller ei.

Akkurat som nesten all fuktighetskrem svir på sår hud, uansett hva de på apoteket sier. Har man man sår nok hud, svir det. Jada, jeg skal smøre likevel, men ikke påstå at det ikke svir! 

Men det er et sidespor.  

Heldigvis er yngste ulltolerant. Gjett om han bader i ull etter eldste!

Skrevet

Ja selvfølgelig. Kan være opplevelser eller «vanlige» pakker. 

I år derimot har vi bestemt at vi ikke skal kjøpe gave til hverandre da vi nå har bestemt å lage treningsrom nede og utstyret blir på i underkant av 100.000 kr. Så det er gaven til hverandre i år (og noen år fremover 😂😅

Skrevet

Ja, det gjør vi. Ikke voldsomme gaver (lenger;-)), men koselig å få noe under treet fra mannen min ja (og han fra meg):-)

Skrevet

Åja, trenger ikke være så mye, men gaver under treet må vi ha. Det er jo det som er kosen. Håper jeg aldri blir så voksen, at vi slutter med det.

Anonymkode: 4262a...a31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...